דרבי נתניה

נערים א’

מאת: אורי שמיר – עורך האתר

יממה עם משחקים על כל הקופה בגזרת הצמרת הגבוהה של טבלת ליגת העל, כשגולת הכותרת שני מהפכים שהושגו בשני משחקים יוצרים תמונת מצב לפיה מכבי נתניה ממשיכה להוליך את הטבלה, בעוד שמכבי ת”א שומרת על פער של שתי נקודות בזכות ניצחון יוקרתי בדרבי – בעוד שהיריבה העירונית באדום מרוחקת כעת 5 נקודות מהפסגה.

מכבי נתניה אירחה אתמול בצוהריים את הצלע השלישית של העיר ת”א בליגה, בני יהודה – שמדורגת במקום ה-10. בני יהודה לא היוותה יריבה קלה לפיצוח, צעדה ביתרון החל מהדקה ה-10 בזכות שער עצמי שכבשה הקבוצה המארחת הצליחה להתעשת במחצית השניה הרבה בזכות אגף ימני פעיל במיוחד, ממנו נמסרו מסירות שהובילו לכיבוש שערים: בדקה ה-64 שחר נחום דחק מקרוב לרשת היריבה, בדקה ה-83 נגיחה מתוך הרחבה של מלך השערים, דניאל דאפאאה, שכבר רשם מספר הופעות בקבוצת הנוער, חוללה מהפך, שער תשיעי לשחקן ובסיום ניצחון 1:2 יקר לזכות קבוצתו של אלירן מזרחי.

השערים שכבשה מכבי נתניה לרשתה של בני יהודה ת”א (צילום: מדיה מכבי נתניה)


במוקד משחקי היום עמד כמובן הדרבי התל אביבי בו אירחה מכבי את הפועל. שלושה שערים נכבשו בתוך פרק זמן קצר. האורחים באדום עלו ליתרון 0:1 בדקה ה-12,מסירה של הנלי אגבו מצאה את רון תלמי – סגן מלך השערים האדום, שבעט לרשת וקבע 0:1 אדום. חלפו להן שלוש דקות וכאן החל המופע של יהלי אברג’ל-וקנין: זה החל עם בישול ללוטם אסרס, שעבר את השוער האורח ובעט מקרוב לרשת וקבע שוויון 1:1, נמשך עם מסירת רוחב של סהר זקן, שמצאה את יהלי אברג’ל, שבעט מתוך הרחבה לרשת וחולל מהפך, שסלל את דרכה של מכבי ליתרון 1:2, עליו הצליחה לשמור עד לסיום המשחק. ניצחון יוקרתי וחשוב לקבוצה של ציון כהן.

השערים שכבשה מכבי ת”א (הסרטון הופק בסיוע אתר VEED)