פלאשים בגליל: מהדורת אמצע נובמבר

כמדי שבוע, אייטמים מעולם הספורט והתרבות מזווית קצת אחרת

תמונת השבוע: אסף אוחנה – הכדורסלן הצפתי, שמשחק בשנים האחרונות במרכז הארץ, חובק בן שני יחד עם רעייתו אלמוג. צוות האתר מאחל המון מזל טוב ואושר למשפחה המאושרת.



מזל טוב גם לכדורסלן ניצן מדר מחצור לרעייתו – שמיסדו את הקשר. גל קאלו – מאגדות הכדורסל של ראש פינה, הגיע יחד עם האישה הגר, כדי לברך את החתן וגם את הכלה בברכת מזל טוב.



יונתן ורטיקובסקי – רכז ענף השחייה ודובר עמותת הספורט הגליל העליון, הדרים עד לאילת לנופש משפחתי. החשש מהשמש קינן, לכן ורטיקובסקי חמוש בחולצה שחורה נכנס לבריכה לכייף עם הבן, רועי.



הם שיחקו יחד בקבוצות הנערים והנוער של עירוני קרית שמונה, הם חברים טובים כבר כמעט 20 שנה, העונה הזו הם משלימים פערים על כר הדשא: אדריאן רוצ’ט ונתי גולני – מכוכבי קבוצת הותיקים של עירוני קרית שמונה, שמובילים בגאון את קבוצת נערים א’ של המועדון להצלחה גדולה – רוצ’ט כמאמן וגולני כמנהל המסור.

סוכן הכדורסלנים, רז גל, הגיע לביקור מולדת, למרות שקיבוץ עמיר לא נרשמו למשחקי ליגת הכדורסל האזורית. הבן הקטן נהנה מהנוף, לא פחות מאבא.

במשחקה האחרון של קבוצת הגברים של הפועל גליל עליון בכדורסל מול בני הרצליה הוצגה בובת קמע חדשה, העונה לשם צביקי. שחקניות קבוצת הנערות של המועדון לא פספסו פגישה עם צביקי.

עם היציאה לפגרת המונדיאל נתב”ג התמלא בכדורגלנים. עבדאללה חליחל – הנציג של גוש חלב במ.ס כפר קאסם, פגש את ג’ון אוגו – בעבר “הגרזן” של הפועל באר שבע בעונות האליפות וכיום קשרה של מכבי קביליו יפו מהליגה הלאומית. השניים, ששיחקו בעונה שעברה יחדיו בהפועל נוף הגליל, לא החמיצו סלפי משותף.

במשחקה של עירוני קרית שמונה מול הפועל באר שבע צוין המאבק לאלימות כנגד נשים. ויקי אלקבץ כהן – מחזיקת תיק הספורט בעיריית צפת ונשים נכבדות נוספות, היו שם כדי להביע סולידריות.

ביציעים נצפתה נציגות נכבדת של ילדי בית הספר לכדורגל של הפועל עירוני צפת והמנהל שחק דהן, בעבר כדורגלן מ.ס כרמיאל והקבוצות הצפתיות.

קרן חמו – מהמושבעות שבאוהדות עירוני קרית שמונה, לא נותנת למצב המורכב של הקבוצה להשפיע על זמן האיכות עם האחד והיחיד שלה – הבן אלרואי.