כדורגל: ממב”ע בפלייאוף העליון

למרות הפסד ביתי מאכזב 3:2 במשחק מול צעירי טמרה, הקבוצה מסיימת במקום ה-7 את הליגה המקוצרת ותמשיך את העונה במשחקי הפלייאוף העליון

*. סיוע להכנת הכתבה: ענאן עמאשה
*. צילום: עמוד הפייסבוק של בני ממב”ע

בני ממב”ע פתחה את העונה הזו בסערה עם סדרת ניצחונות במשחקי גביע הליגה – מה שנתן את הביטחון במועדון מהגולן, שהקבוצה תצליח להתמודד על עליה לליגה א’, אך לאחר מספר מחזורים פרצה לה המלחמה, הליגה הופסקה לפרק זמן של חודשיים וחצי במהלכם נאלצה להיפרד מהמאמן, מוחמד אבדאח, הליגה קוצרה ובמועדון שמו העפלה לפלייאוף העליון בתור משימה מרכזית.

היום אירחה הקבוצה מהגולן את צעירי טמרה לעיני מאות אוהדים, כשהיא מקדימה במעט את המקום התשיעי, שמוביל לפלייאוף התחתון. ממב”ע אמנם סיימה את המשחק עם הפסד 3:2, אך הפסדים שנחלו מ.ס שפרעם ובני בענה מותירים אותתהה במקום השביעי ואת העונה תמשיך בפלייאוף העליון. ראויים לציון שניים משחקני קבוצת הנוער, שעלו בהרכב ממב”ע וגילו יכולת טובה: החלוץ – גולן מרעי (20) והקשר ההתקפי – ניל פח’ר אלדין. בממב”ע ראו את המשחק מהספסל שחקני ההתקפה, אסעד עמאשה ומארק סמליאנסקי, שלא היו כשירים במאה אחוזים. כמו כן, וויאם עמאשה לא נכלל בסגל ממב”עץ

הגיעו לתמוך. אוהדי בני ממב”ע


בדקה ה-35 כדור ארוך של שאדי אבו שבלי מצא את נאג’י אבו ג’בל, שמול השוער השתלט בצורה מצוינת וכבש שער יתרון 0:1 לזכות בני ממב”ע,. שהצמיד אותו בפסגת טבלת מלך שערי הקבוצה לאסעד עמאשה.

דקה אחת החזיק מעמד יתרונה של ממב”ע עד אשר טמרה כבשה שער שקבע את תוצאת המחצית – שוויון 1:1.

המחצית השניה הייתה עשירה בשערים, שלא נכבשו בשלב מוקדם: שערים שכבשה הקבוצה האורחת בדקות ה-72 וה-89 העלו אותה ליתרון 1:3. בתוספת הזמן מסירה חכמה של שי בולוקן מצא את נאג’י אבו ג’בל, שלא התבלבל מול השוער, השלים צמד, העפיל לראשות טבלת מלך שערי הקבוצה עם 12 שערים וקבע את תוצאת המשחק – 2:3 לזכות צעירי טמרה, שמדורגת במקום השלישי המוביל בתום הפלייאוף למשחקי מבחן על העליה לליגה א’. טמרה עם יתרון של 10 נקודות על ממב”ע.

כבש שוב צמד וחזר לראשות טבלת מלך השערים. נאג’י אבו ג’בל