המראה הנשי המטופח מתחיל בגבות

רויטל סויסה מקרית שמונה היא קוסמטיקאית מקצועית שהתמחתה בעיצוב גבות בשיטת המיקרופיגמנטציה, שיטה חדשנית שמעניקה מראה רענן ומודגש לגבות.



עיצוב גבות הוא חלק בלתי נפרד מטיפוח היופי הנשי, וזה התחיל כבר בימי קדם. במצריים העתיקה נשות האצולה המצרית מצידן נהגו להאריך את גבותיהן באופן מופרז כדי לחלוק כבוד לאלים.

הזמנים השתנו אך העיקרון נשאר, גבות מעוצבות יכולות לשפר את המראה הכללי של הפנים, להבליט את האיברים היפים, ומנגד להסתיר ולטשטש פגמים. יש נשים שמסתפקות בסידור הגבות, אולם ישנן גם נשים שזקוקות לטיפול מעמיק יותר כדי לתת לגבות מראה אסתטי.

הגבות הן המסגרת לפנים ומכאן שישנה חשיבות רבה לעיצוב נכון של הגבה. לדוגמה, גבות ירודות/נפולות מקנות מראה עצוב, גבות מורמות מדי עלולות ליצור מראה מופתע, גבות קרובות יוצרות מראה זועף, גבות גבוהות מאריכות פנים, גבות רחוקות מרחיבות ומקצרות את האף וגבות נמוכות מדי יוצרות הבעת פנים תוקפנית ולא נעימה.



בגלל המורכבות הזאת עיצוב הגבות הפך למקצוע בפני עצמו, שמצריך התמחות, וזה בדיוק מה שעשתה רויטל סויסה מקרית שמונה. היא עוסקת בקוסמטיקה כבר 20 שנה, ולפני כשנתיים פתחה קליניקה עצמאית תחת השם “רויטל שיא היופי”

רויטל החליטה להתמחות בעיצוב גבות בשיטת המיקרופיגמנטציה. את הכשרתה בתחום רכשה בתל אביב אצל שחר אברמוב, שנחשבת למומחית מובילה בשיטה הזו.

“רציתי להביא משהו חדש , משהו שונה שלא רואים כל יום”, מסבירה רויטל. “בחרתי להשתלם וללמוד את השיטה הזו דווקא, מכיוון שיש בה שילוב של מראה יפה שגם נראה טבעי”.

שיטת המיקרופיגמנטציה שונה משיטת הקעקוע המוכרת יותר. ההבדל בין קעקוע לבין עיצוב גבות בשיטת המיקרו פיגמנטציה הינו עומק חדירת המחט לשכבת העור. בקעקוע חודרים לשכבה עמוקה  בעור, שכבת הדרמיס , תאים בשכבה זו של העור לא מתחלפים  ולכן הפיגמנטים נותרים לצמיתות ואף מחליפים את צבעם.



לעומת זאת בטיפול המיקרופיגמנטציה הפיגמנטים מוחדרים לשכבת האפידרמיס, השכבה הראשונה של העור. כדי להגיע לתוצאה אופטימלית יש לבצע שני טיפולים בהפרשים של חודש. בטיפול הראשון חודרים לאפידרמיס, שכבה המתחלפת כל 28 יום ופולטת את הגוף הזר, במקרה הזה הפיגמנט, ועל כן חלק גדול ממנו, עד 80 אחוז, יורד בטיפול הראשון. חוזרים על הטיפול ואז העור מזהה את הפיגמנט ואין שום אדמומיות.

עיצוב גבות בשיטת המיקרופיגמנטציה חוסכת התעסקות יום יומית בסידור הגבות, בייחוד עבור נשים שמראה הגבות הטבעי שלהם לא מחמיא, אולם כאשר אישה לצאת לאירוע כמו חתונה, או הצגה, אז ישנם עוד מרכיבים, שגם אותם מציעה רויטל, כמו איפור ערב, הדבקת ריסים, פאן לשיער ועוד.



נשות קרית שמונה והגליל העליון מאמצות לעיתים קצת באיחור את החידושים בעולם טיפוח היופי, אולם גם הן רוצות להיראות במיטבן הן בשגרה והן באירועים מיוחדים. עכשיו פתוחה בפניהם האופציה להוסיף למראה גם גבות מעוצבות בשיטה חדשה שהיא בטוחה יותר ומעניקה מראה יפה והרמוני.

רויטל ממתינה לכן במכון שיא היופי בקרית שמונה, והיא תעניק לכן טיפול מקצועי לגבות, וטיפולים משלימים נוספים.

לפרטים נוספים לחצו כאן!