כדורגל: יצחק קנר נענה לצו 8 וחוזר אל הקווים

המאמן הוותיק תכנן לפרוש מאימון, אך בעקבות מצב המלחמה תופס פיקוד על קבוצת ילדים ג’ של עירוני קרית שמונה. שינוים נוספים במצבת המאמנים בחטיבה הצעירה

מצב המלחמה המתמשך, שהביא עמו הרבה אתגרים ושינויים שנכפו על מחלקת הנוער של עירוני קרית שמונה, יצר מצב חדש ושונה בתכלית בחטיבה הצעירה של המחלקה. רבים ממאמני הקבוצות נאלצו לעזוב את תפקידם – מה שהביא לתחלופה משמעותית בסגל המאמנים. נוכח השפעות המצב קבוצת טרום א’ הפסיקה את פעילותה, אך יתר הקבוצות ממשיכות להתייצב למשחקים.

הסיפור הגדול הוא חזרתו של יצחק קנר לקווים. המאמן בן ה-76 תכנן לפרוש מאימון, אך נוכח המצב התבקש לתפוס פיקוד על קבוצת ילדים ג’, שעורכת את אימוניה בטבריה בה שוהה המאמן יחד עם מפונים רבים מקיבוץ דפנה – כור מחצבתו. יצחק קנר – מגדולי השחקנים של הפועל קרית שמונה והפועל כפר בלום המיתולוגיות, שזכור כשחקן התקפה מהיר וחד ליד השער, אימן בכל קבוצות הגיל של מחלקת הנוער ובעבר אימן את קבוצת הבוגרים של הפועל קרית שמונה. מרבית כדורגלני הפועל ועירוני קרית שמונה, שעשו דרך ארוכה במחלקת הנוער והגיעו לקבוצת הבוגרים – עברו בשלב כזה או אחר תחת הדרכתו.

ראוי להערצה. יצחק קנר במהלך טקס הצדעה שנערך לו במשחק קבוצת הבוגרים מול מ.ס אשדוד


על קבוצת ילדים א’ תפס פיקוד אלי בטאן – מאמן הכושר של קבוצת הנוער ונערים א’. בטאן מחליף את טל ביטון – ששילב בין אימון ללימודים במכללת תל חי ובעקבות המצב שב לעיר מגוריו, נתניה.

עידן שפשה תפס פיקוד על קבוצת ילדים ב’ 1, שהודרכה ע”י אבי נגאוקר – שעשה 3 פעמים את הדרך מאילת ועד לצפון כדי להדריך את הקבוצה. שפשה החל את העונה כמאמן בקבוצת הגיל המקבילה של מ.כ גליל גולן וכעת חוזר למועדון שבו כיכב בקבוצות מחלקת הנוער כשחקן, בטרם עשה קריירה נכבדת כשחקן בליגה א’.

דודי מזל תפס פיקוד על קבוצת ילדים ב’ 2, שאותה אמור היה להדריך קאסיו פרננדז – שעזב את הארץ יחד עם משפחתו לאחר תחילת המלחמה.

חוזר לכור מחצבתו. עידן שפשה (צילום: עמוד הפייסבוק של מחלקת הנוער עירוני קרית שמונה)