חצור: המקלטים שודרגו

עבודות אינטנסיביות נעשו ביישוב על מנת להתכונן לתרחיש של שהייה ממושכת במקלטים

גם בימים אלו בהם הגליל נמצא בשגרת מלחמה, שקט מתוח ואי וודאות מוחלט, במועצת חצור הגלילית ממשיכים לפעול סביב השעון על מנת לשפר עוד ועוד את המוכנות וההערכות לתרחיש של מלחמה בצפון, דבר שיצריך שהייה ממושכת במקלטים בכל הגליל לרבות בחצור הגלילית.

לשם כך, השלימו במועצה שיפוץ נרחב של כל המקלטים ברחבי הישוב, חיבורי מיים, חשמל והכנת תשתית לגלישה באינטרנט אל חוטי במקלטים. אך במועצה לא עצרו כאן, ובימים אלו השלימו רכש של ציוד נרחב שיאפשר תנאים ראויים לשהייה ארוכה.

“כחלק מהערכות המועצה לתרחישי חירום ולאחר שהשלמנו את חיבור המקלטים לחשמל, מיים, וביוב, פעלנו רבות על מנת ליצור מצב שמאפשר שהייה ממושכת שתנאים ראויים באירוע חירום” הסבירו במחלקת הביטחון, בין הציוד שנרחב שיחולק למקלטים ביום בו יפתח אירוע חירום בגליל ניתן למצוא: מודם אינטרנט אל-חוטי, טלוויזיה, מקרר, כיסאות, מזרנים, מאוורר, מיחם, מטף, ערכת עזרה ראשונה, פח אשפה, שולחן, מנורת חירום ופריטים נוספים.

“אנו ערוכים לכל תרחיש ומבקשים מכם להישמע להנחיות ולשמור על תקינות הציוד והמקלטים על מנת שבשעת חירום כולנו נהיה בטוחים ומצוידים כראוי” ציינו במועצת חצור הגלילית.

חלק מהציוד שהוכנס למקלטים (צילום: דוברות מועצת חצור הגלילית)