כדורסל גברים: חיזוק מתוצרת חוץ בגליל


הקבוצה של ברק פלג ונעם כהן החתימה רכז ושחקן גבוה ילידי ארצות הברית. סרטוני ביצועים של השניים בכתבה הבאה.

שבוע חדש נפתח עם החתמה חדשה של כדורסלן גבוה אמריקאי בשורות הפועל גליל עליון. להלן הודעה רשמית של הנהלת המועדון: “שמחים לבשר על החתמתו של הסנטר/פורוורד ג’ונתן פיירל (27, 2.01). ג’ונתן, בוגר מכללת מארי-סטייט (שיחק יחד עם ויין לנגסטון), שיחק בשנים האחרונות בקבוצות שונות באירופה. מדובר בסנטר/פורווורד אגרסיבי עם יכולת סיום טובה בצבע וקשיחות הגנתית. ג’ונתן שיחק עד לאחרונה בקבוצת פורטו מהליגה הפורטוגלית. בשנה שעברה היה שחקן מרכזי בבריסל, ששיחקה ביורפקאפ, שם הוא העמיד ממצועים של 11 נק’ ו-7 ריב’ בממוצע למשחק. בנוסף, שיחק תקופה קצרה בליגה הראשונה בארגנטינה. בעברו העלה את קבוצתו מהליגה השניה לליגה הראשונה בצרפת, ואף שיחק במועדון הפאר שולה בליגה הצרפתית הראשונה.

ג’ונתן פיירל ביקש למסור לאוהדים: “מצפה בקוצר רוח ושמח להתחיל את הפרק החדש הזה במועדון עם המסורת הגדולה הפועל ״שמיר אופטיקה״ גליל עליון. אני בטוח שהעתיד יתגשם בהצלחה ובהנאה. מחכה כבר לעלות על הפרקט. יאללה גליל”.

שמחים גם לבשר על ההחתמה של הרכז דיישון נייט. דיישון, בוגר מכללת אילינוי סטייט, הוא רכז זריז עם קליעה טובה מכל הטווחים, שיוסיף לקבוצה הובלת כדור ואפשרויות קליעה. דיישון שיחק בעונה האחרונה בקבוצת בלקן, בליגה הבולגרית הראשונה וביורופקאפ, והעמיד בשורותיה מספרים של 16 נק’ ו-5 אס’ בממוצע למשחק. הוא אף נבחר לתואר ה-MVP של הליגה הבולגרית. לפני כן הוא שיחק בקבוצות שונות באירופה ובניו זילנד. דיישון הוחתם כמחליף לפטריק פמברט ששוחרר מהקבוצה.החתמתו, יחד עם ההחתמה של ג’ונתן פיירל, משלימות למעשה את סגל הקבוצה לעונת 2020-2021! כולנו מצפים לראות את דיישון, ג’ונתן ויצר הקבוצה עולים על הפרקט ומנצחים!

תגובתו של דיישון לחתימה: “אני מאוד נרגש להצטרף לקבוצה השאפתנית הפועל ״שמיר אופטיקה״ גליל עליון. אני לא יכול לחכות כבר להתחיל את העונה עם הקבוצה שלי ועם החברים שלי. אנחנו ניתן את כל מה שיש לנו כדי להגיע למטרה שלנו. מסירות, נחישות, הקרבה, עבודה קשה ומשמעת. זה נהדר להופיע תחת הנהגתו של המאמן הנהדר שלנו ברק פלג, וללמוד ממנו. אני לא יכול לחכות לפגוש את האוהדים, המשפחות והתומכים. שמעתי שאזור הגליל הוא מדהים. תודה על קבלת הפנים”.