כדורגל: קרית שמונה רוצה לשמור על הפסגה

עירוני קרית שמונה תארח הערב את הפועל ת”א עם כוונה ברורה לנצח ולהישאר בפסגת הטבלה.

ביום ראשון בערב, עם סיומו של המשחק בין בית”ר ירושלים למכבי נתניה בתוצאת שוויון 1:1, התבשרה עירוני קרית שמונה שהיא מוליכת הטבלה באופן רשמי בתום חמישה משחקים. שלושה ימים לאחר הניצחון 0:2 על בני יהודה ת”א ויומיים אחרי השלמת כיבוש פסגת טבלת ליגת העל, עירוני קרית שמונה תארח בשעה 19:00 (שידור ישיר בספורט 2) את הפועל ת”א מתחתית הטבלה למשחק ליגה שישי העונה של שתי הקבוצות, כשבקרית שמונה יודעים, שכל תוצאה מלבד ניצחון תדיח את הקבוצה מפסגת הטבלה.

ייעדר בגין הרחקה. יוג’ין האנסה (צילום: פושקו)


עירוני קרית שמונה לא ספגה בשני משחקי הליגה האחרונים והערב היא תפגוש קבוצה, שכבשה רק שלושה שערים בחמישה משחקים וצברה 5 נקודות. כמובן שאין זה נותן שום גושפנקא להקל ראש ביריבה, אך אין ספק שעירוני קרית שמונה מגיעה למשחק הזה בעמדת יתרון ברורה והיא צריכה לנצל את זה. בניגוד למשחקי הבית הקודמים, שבהם נהנתה קרית שמונה מתמיכה של עשרות אוהדים מהגבעה שמאחורי השער הצפוני, ע”פ דרישת המשטרה לא יגיעו לשם אוהדים. כך או כך, קרית שמונה צריכה לעשות את המוטל עליה ולהשאיר את הנקודות בבית.

עירוני קרית שמונה תתייצב למשחק ללא שחקן ההתקפה יוג’ין האנסה, שכבש והורחק בשבת האחרונה. את מקומו יתפוס ככל הנראה גיא בן לולו הצעיר. מי שבספק למשחק הערב הוא אופיר מזרחי, המחלים מפציעה בקרסול. יתר השחקנים שפתחו בהרכב בשבת האחרונה אמורים לפתוח גם הערב. בהפועל ת”א צפוי לחזור להרכב הבלם רז שלמה במקומו של אדי גוטליב, שהורחק בשבת האחרונה במשחק מול מכבי פ”ת (0:0). קרית שמונה תצטרך בחלק ההגנתי לשים דגש על הצרת צעדיו של הקשר עומרי אלטמן ועל שחקני הכנף, רועי זיקרי ואושר דוידה הצעירים ומי שעשוי לעלות כחלוץ שחר הירש. 

להמשיך בחגיגות גם הערב – זה מה שהם רוצים. שחקני עירוני קרית שמונה (צילום: פושקו)