חצור: הושלמו העבודות ברחוב בן גוריון

בהשקעה של כ-450 אלף שקלים הושלמו העבודות. מה התווסף לרחוב ואיך נראה כעת? על כך, בכתבה זו

לצד שיפור ושדרוג המוכנות לחירום במועצת חצור הגלילית ממשיכים לקדם גם את שיפור חזות העיר שהינו אחד מהמטרות המרכזיות בשנים האחרונות של מועצת חצור. לאחר ששופצו וחודשו טיילת בגין וטיילת חצור-ראש פינה, והושלמו פיתוח ברחוב הרב עזיזי דיעי – בימים אלה הושלמו גם עבודות השדרוג ברחוב בן גוריון ביישוב.

העבודות, בעלות שמסתכמת בכ-450 אלף שקל, עסקו בנגישות ובטיחות, סלילת החנייה, ניתוב וסימון, ביצוע שבילים מאבן משתלבת ועבודות גינון. כמו כן, הוספו ריהוט רחוב, מעקות בטיחות וטופל הקיר שקרס. ביום שלישי האחרון נפתחה החנייה לציבור לאחר השלמת הרג’קטים השונים.

במהלך החודשים האחרונים, כאמור, הושלמו העבודות לסיום החלק האחרון של הטיילת על כביש 90 והעבודות לשיפוץ טיילת בגין. בעבודות בוצעו, בין השאר, שביל אופניים חדיש, שביל הליכה, עבודות גינון ותאורה ומעקה בטיחות.

חצור הגלילית היא מהיישובים שעברו את השדרוג הגדול ביותר בשנה האחרונה בכל הקשור לחזות העיר, בשכונות הוותיקות ובשכונות החדשות. בשנה האחרונה זכתה חצור הגלילית בחמישה כוכבים בתחרות קריה יפה וקיבלה את “דגל היופי”. אותה תחרות נועדה לעודד טיפוח סביבתי ובוחנת את ההשקעה העירונית בשירותים שמעניקה הרשות בדגש על קידום תחומי איכות הסביבה והקיימות, חזות פני העיר, גינון, גינות משחקים, תשתיות, תחבורה, חינוך, שדרוג מקלטים, ביטחון בטיחות ועוד.