כדורגל: כשהקיבוצניקים מהעוטף והעירונים מהצפון נפגשו

קבוצת הכדורגל של קיבוץ מפלסים וותיקי עירוני קרית שמונה נפגשו למשחק ידידות בהרצליה. היה כיף ובעיקר מרגש

ימי המלחמה הביאו אל מרכז הארץ רבבות מפונים מדרום ומצפון, בינהם גם לא מעט חובבי כדורגל. ביום שלישי האחרון נפגשו במגרש הסמוך לאצטדיון בהרצליה קבוצת ותיקי קרית שמונה וקבוצת הכדורגל של קיבוץ מפלסים – קיבוץ שספג קורבנות רבות ברמות הרוגים, פצועים וחטופים. כמה משחקני מפלסים מוגדרים כחטופים.

המשחק התנהל באווירה טובה ומרגשת, לפני המשחק שחקני הקבוצות עמדו דקת דומיה והתייחדו עם זכר הקורבנות והביעו משאלה משותפת לחזרת החטופים לביתם בריאים ושלמים. על המגרש שחקני קרית שמונה היו עדיפים וזכו בניצחון גדול. לאדריאן רוצ’ט, שחקן קרית שמונה, היה זה מעין סוג של דרבי – שכן כמו רבים משחקני מפלסים, גם אדריאן רוצ’ט הוא בן למשפחה של ילידי ארגטינה. שחקני הקבוצות נפרדו בכבוד הדדי ובתקווה שיזכו לארח אלה את אלה למשחק בביתם.

נתי גולני, שחקן קרית שמונה, אמר בסיום: “היה ערב מרגש ללא ספק. נקודת אור בתקופה הזאת. מאחל שכל קרוביהם, כל החטופים וחיילי צה”ל יחזרו הביתה לשלום במהרה אמן, שנדע ימים טובים יותר כי רק ביחד ננצח”.

מהפועל מפלסים נמסר: “ערב מרגש, אבל עזבו את התוצאה… שיחקו מול חבר’ה ששטפו את המגרש והראו לנו שצריך עוד קצת להתאמן ולהפחית ארוחות במלון…תודה רבה לשופט ארז פפיר על תצוגת שיפוט אדירה. על אף הנסיונות לסחוט פנדל, להתחנן ולנסות להזמין לאסאדו – כלום לא עבד”…

קיבוצים ועירוניים זה כח ביחד. שחקני קרית שמונה ומפלסים בסיום