כדורגל: אחד קטן לפני שבת

שער שכבש רוי הראל העניק לעירוני קרית שמונה ניצחון 0:1 על הפועל כפר סבא

קצת פחות משמונה וחצי שנים חלפו מאז שעירוני קרית שמונה אירחה משחק באצטדיון בנתניה. בפעם ההיא היה זה משחק במוקדמות הליגה האירופאית מול סלובן ליברץ’ הסלובקית, שניצחה 0:3 והעפילה שלב. בפעם ההיא הסיבה להעברת המשחק מקרית שמונה הייתה תקנים של אופ”א לאירוח משחקים בינלאומיים.

היום, 4 ימים אחרי הניצחון 0:2 על בני שפרעם במשחק החזרה לליגה, שוב מצאה עצמה קרית שמונה מארחת משחק באצטדיון בנתניה – הפעם היה זה משחק מול הפועל כפר סבא במסגרת הליגה הלאומית וזאת מאחר ובשל המצב הביטחוני אין אפשרות לארח משחקים בקרית שמונה. הקבוצה המארחת התייצבה למשחק עם רצון גדול לשמור על מקומה בפסגה, כשמנגד הקבוצה האורחת קיוותה לשפר עמדות בתחתית הטבלה.

חזר לאצטדיון שמוכר לו. שי ברדה, מאמן קרית שמונה (צילום: מאור בכר)

בעירוני קרית שמונה ערך הופעת בכורה בהרכב הקשר הקמורני, ג’ורג’ מנדז’ק, ששיחק בעבר במכבי חיפה וקודם לכן שיחק בליגות בכירות באירופה. כמו בהרבה משחקים העונה קרית שמונה הייתה דומיננטית, החזיקה יותר בכדור והגיעה להרבה מצבי הבקעה, אך התקשתה לכבוש. בדקה ה-77 הגיע השער המיוחל במהלך על טהרת המחליפים, כשכדור חופשי הוגבה לרחבה ומצא את ראשו של סטיבן אלפרדו פרנסיס, שהסיט בראשו לעברו של רוי הראל, שבעט מהרחבה את הכדור לעבר הקורה ומשם לרשת – שער שסלל את דרכה של קרית שמונה לניצחון 0:1.

ביום שישי הבא קרית שמונה תתארח באצטדיון המושבה אצל מ.ס כפר קאסם

שער שעשה את ההבדל. רוי הראל