כדורגל: השרצקים כובשים

אריאל שרצקי כבש שער מרהיב, שהעניק לעירוני קרית שמונה ניצחון 0:1 על הפועל עכו – 5 ימים אחרי שאחיו הצעיר כבש שער ניצחון לזכות קבוצתו

עירוני קרית שמונה סיימה לפני זמן קצר את משחקה הראשון במסגרת הליגה הלאומית – משחק ביתי מול הפועל עכו, שכבר הספיקה לנצח אותה 3:4 במשחק אימון שנערך בעכו ו-0:1 במשחק גביע הטוטו שנערך בקרית שמונה. המשחק נערך לעיני קהל מועט של כ-300 צופים באווירה של משחק אימון, שלא התעלה לרמה גבוהה, ניכר היה לראות ששתי הקבוצות עדיין בתהליך של חיבור, אך מה שעשה את ההבדל בתוצאה היה שער בנגיחה שכבש אריאל שרצקי בדקה ה-52. שרצקי הרשים בביצועיו ו-12 דקות מאוחר יותר בעט למשקוף. במחצית זו בלט גם מוחמד אבו רומי, החלוץ הצעיר, שעלה כמחליף וגילה פעלתנות.

במחצית הראשונה קרית שמונה קופחה, כאשר כריס אמימי חדר לרחבת עכו והוכשל בבירור ברחבה, אך צוות השיפוט התעלם מהעניין.

בא חד למחזור הראשון.


משפחת שרצקי סוגרת שבוע של כיבושים בקרית שמונה. ביום שבת ריף שרצקי כבש שער ניצחון לזכות קבוצת נערים ב’ של הפועל ר”ג במשחק מול עירוני קרית שמונה, הערב זה היה התור של האח הגדול, אריאל, לכבוש שער ניצחון. על כך בהרחבה, בכתבה שפורסמה בתחילת השבוע.

ביום חמישי, בשבוע הבא, קרית שמונה תתארח למשחק חוץ אצל הפועל רמת השרון.

הרכב עירוני קרית שמונה במשחק: אסף צור, נועם כהן, עאיד חבשי, שי בן דוד, דודי טויטו, אריאל שרצקי, אופיר בנבניסטי, ג’יאן מרטינס, כריס אמימי, רועי זיקרי וסטיבן אלפרד פרנסיס. 

ניצחון במחזור הפתיחה. שי ברדה, מאמן קרית שמונה (צילום: מאור בכר)