המהפכה הדיגטלית של צ’יז פיצה

צ’יז פיצה – האיטלקיה הלוהטת ממתחם גן הצפון, חוגגת בימים האלה שנה לפתיחת הסניף השני. פיראס עווידאת, הבעלים, האיש שעבד בפיצריות בתל אביב והקים פיצריה מצליחה במג’דל שמס, משתף אותנו בסודות היישר מהמטבח ומהחידושים שצ’יז פיצה מביאה לצפון.

הרבה פיצריות יש בנוף הגלילי, אבל פיצריה שפתוחה 7 ימים בשבוע משעות הבוקר המוקדמות ועד אחרון הלקוחות עם מגוון של פיצות בוריאציות שונות ובטעמים כל כך שובים, לצד תפריט עשיר ומגוון שכולל מנות פסטות טריות, טוסטים, מאפים, ארוחות בוקר סלטים והרשימה עוד ארוכה – זה כבר משהו ממש גדול שמתבשל.



אחד החידושים שהרשת המבטיחה מציעה הוא חווית הזמנה דיגיטלית בפשטות והכל בלחיצת כפתור ישירות מהנייד. צ’יז פיצה ממתחם “גן הצפון”, שבימים אלה חוגגת שנה להקמת הסניף הגלילי, בעקבות ההצלחה הגדולה של הסניף הראשון במג’דל שאמס, הביאה איתה בשורה קולינרית חדשה למתחם גדוש המסעדות. עם מטבח מקצועי, שבו שמים דגש על חומרי גלם איכותיים ועל אופן הכנה מוקפד ומהיר, מייצרת צ’יז פיצה חגיגה של טעמים לבאי המסעדה ולמזמינים משלוח (חינם). בימים אלה השיקה “צ’יז פיצה” אתר אינטרנט חדשני ואפליקציה ייעודית להזמנות דיגיטליות, המאפשרים לקהל לקוחותיה להתרשם מהמנות ולבצע הזמנות משלוחים (בחינם) ואיסוף עצמי בלחיצות כפתור ובפשטות.

מה זה אומר? שגם אם אתם מתכרבלים מתחת לשמיכה ולא מתחשק לכם לצאת מהבית המנות המוקפדות של צ’יז פיצה יגיעו עד אליכם עם צוות השליחים האדיב והמהיר שלהם. אתם יכולים להרכיב בעצמכם את מנת החלומות ולבצע את ההזמנה ישירות מהנייד. הורדת האפליקציה צ’יז פיצה מחנות האפליקציות למועדון הלקוחות (בחינם אגב) תעניק למשתמש הטבות אטרקטיביות וייחודיות. אל תוותרו לעצמכם על זה.



אז איך הכל התחיל? פיראס עווידאת, בן 36, תושב מג’דל שאמס, נשוי ואב ל-2, חזר לכפר אחרי תקופה ממושכת של חיים בת”א – במהלכה עבד ברשתות פיצה בינלאומיות ובפיצריות פופולריות בעיר הגדולה בתפקידי מפתח. פיראס עווידאת היה נחוש להביא את בשורת הפיצה לצפון ומשם הכל התחיל, כפי שהוא מתאר: “חייתי בת”א מגיל 19 ועד גיל 26, אפשר להגיד שחלק גדול מהיום יום שלי חי ונשם פיצה. לפני חמש שנים החלטתי לפתוח את צ’יז פיצה, הבאתי הרבה סגנונות חדשים שלא הכירו בגולן ותוך זמן קצר הפכנו למסעדה המשתרעת על 130 מטרים שמציעה עוד הרבה דברים טובים בנוסף לפיצות שונות. כל המתכונים הם שלנו. חומרי גלם איכותיים, אנחנו משתמשים רק בגבינת מוצרלה, בבצק שעשוי מחיטה מלאה, מקפידים על רוטב טרי יום יום. אנחנו נותנים חוויה קולינרית איכותית במחיר שווה לכל כיס. לשמחתי, התברכתי במשפחה תומכת ואוהבת, שעוזרת לי להגשים חלומות. רעייתי סאפא היא רואת חשבון ומסייעת לעסק רבות בהתנהלות הכספית וכל זה לצד היותה אם מסורה. אחי הקטן מוראף הוא יד ימיני. כשיש לצידך אנשים כאלה, אפשר לקדם מהלכים אסטרטגיים- וכך לפני שנה פתחנו את המסעדה הנוספת במתחם “גן הצפון”, שעובדת בקונספט שכולל גם משלוחים חינם לתושבי האזור וגם חווית הזמנה מהגבוהות בארץ לצד תפריט עשיר וטעים במיוחד. גם כאן אנו שמים דגש על אותה איכות גבוהה והרבה תשוקה לאוכל ואהבה לאנשים. אני שמח מאוד שבתוך זמן קצר הפכנו למסעדה פופולרית גם עבור מטיילים שמגיעים צפונה וגם עבור תושבי האזור. כעסק שחרט על דגלו להיות מוביל בתחום, אנחנו לא מפסיקים להתחדש ולחדש ואני מבטיח שיהיו עוד הרבה הפתעות שאיני יכול לחשוף כרגע”.



שמונה סוגי פיצות מיוחדות מציעה צ’יז פיצה, עם מגוון מרשים של מעל 36 תוספות לוהטות המאפשרות אינספור שילובים מדליקים. התפריט נותן מענה לאוהבי פיצות חלביות, בשריות, צמחוניות וטבעוניות. לצ’יז פיצה יש מערכת פיצה בילדר שממש ניתן לראות איך הפיצה שלכם עתידה להגיע (רק תיזהרו לא לאכול את המסך) כששואלים את פיראס מהי הפיצה שהכי עושה לו את זה התשובה שלו חד משמעית: “פיצה יוונית. השילוב של פיצה עם גבינה בולגרית, בצל סגול, זיתי קלמטה ועגבניות טריות, בעיני הוא שילוב מנצח”. חשוב לציין, שהתפריט מונה אפילו פיצה ללא גלוטן ומגוון רחב של מנות 100% טבעוניות.



מה עוד תמצאו בתפריט העשיר של צ’יז פיצה? ארבעה סוגים מטריפים של טוסטים, פסטות טריות במגוון וריאציות, זיוות פריכות, סלטים מירקות שנבחרו בקפידה ועוד הרבה מנות מפנקות, שמהן תוכלו להתרשם בתפריט הדיגיטלי של צ’יז פיצה.

הגעתם עד לפה? מעולה. זה היה שווה את זה. לרגל השקת האתר והאפליקציה החדשנית צ’יז פיצה מעניקה לכם הטבה שווה במיוחד: פיצה משפחתית + תוספת + מוצר נלווה לבחירה ב-69 שקלים בלבד כולל משלוח חינם !!! ההטבה לזמן מוגבל. איך זוכים בה? מורידים את האפליקציה צ’יז פיצה מחנות האפליקציות נרשמים למועדון החברים בחינם (ומקבלים קינוח מתנה כבר להזמנה הקרובה) ויכולים לממש את ההטבות ישירות מהנייד בקלות ובפשטות.


לתפריט לחצו כאן

להורדת האפליקציה לחץ כאן

לצפייה בדף הפייסבוק לחץ כאן

לפרטים והזמנות: 072-392-3811