כדורגל: כשקבוצות מחלקת הנוער מסתערות על ליגת העל

קבוצות הנוער והנערים של עירוני קרית שמונה פותחות עונה בליגת העל. זמן מצוין להפנות זרקור לעברן

יומיים אחרי שקבוצת הבוגרים של עירוני קרית שמונה החלה את דרכה בליגה הלאומית, יתחילו קבוצות הנוער ונערים א’ את דרכן בליגת העל של השנתון אליו הן שייכות – שבוע לאחר שקבוצת נערים ב’ החלה עונה בליגה הבכירה עם הפסד 1:0 במשחק ביתי מול הפועל ר”ג, שנהנתה משער שכבש ריף שרצקי, הנכד של איזי והאח של אריאל – שכבש אמש את שער הניצחון לזכות הקבוצה הבוגרת במשחק מול הפועל עכו. אז רגע לפני שמגיעה השבת, זמן להפנות זרקור לעבר כל אחת מהקבוצות.

עונה ראשונה בליגה הבכירה. אדריאן רוצ’ט (צילום: דוברות מנהלת הליגות)


קבוצת נערים ב’, שמודרכת ע”י אילן עזריה, היא הקבוצה היחידה בליגת העל, שלא שיחקה קודם בליגות הבכירות של שנתוני הילדים ונערים ג’. בעונה שעברה הקבוצה הודרכה ע”י בהא הייב וסיימה את העונה במקום השני בטבלת מחוז חוף – שנחשבה לליגת האיכות השלישית בטיבה מבין ליגות השנתון. רוב הקבוצות בליגת העל של שנתון נערים ב’ שיחקו בעונה שעברה בליגת מרכז – שנחשבה לליגה החזקה ביותר בשנתון, כך שניתן להסיק שקרית שמונה תתמודד עם אתגר גדול מאוד.

בעונה שעברה כמה משחקניה השתלבו מעת לעת בשורות קבוצת נערים ב’ בליגת העל, מה שעזר לקבוצה להבטיח בשלב מוקדם את הישארותה בליגת העל, אך פגע בהישגיות של קבוצת נערים ג’. המאמן, אילן עזריה, הוביל את שתי קבוצות נערים ב’ הקודמות להשתלבות מוצלחת בליגת העל וגם הפעם הוא יקווה לעשות זאת. שבת, 17:00, מגרש רמדה הסמוך לחוף הים בחדרה, תקווה קרית שמונה לזכות בנקודות ראשונות במשחק החוץ מול הפועל חדרה – שנחשבת לקבוצה ברמתה. שחקני המפתח שלה, הם השוער אורי ברמי והחלוץ אושרי דרור – שכבש בעונה שעברה 17 שערים.

יזכו בנקודות ראשונות. שחקנים מקבוצת נערים ב’ והמאמן הקודם, בהא הייב


קבוצת נערים א’, שתודרך ע”י אדריאן רוצ’ט, מגיעה לעונה הזו אחרי עונה שקטה בליגת העל של שנתון נערים ב’ – עונה שבה הייתה הקבוצה היחידה בליגה, שלא שיחקה קודם לכן בליגה בכירה, אך למרות התחלה קשוחה ככל שחלפו המחזורים הקבוצה נראתה טוב ומצאה את עצמה בחלק התחתון של מרכז הטבלה, רחוקה ממאבקי ההישרדות. הקבוצה עברה רענון מסוים בסגלה, אך שומרת על רבים משחקני הסגל שהיו בשנתון נערים ב’. שחקני המפתח שלה בחלק הקדמי הם החלוץ ריו לגיסימו – מלך שערי הקבוצה עם 18 כיבושים, והקשר ההתקפי אור פנחס – שכבש 10 שערים. שחקנים מתפתח נוספים הם הקשר הראל נפתלי, הבלם עומר גניחוביץ’ והשוער אוראל עזרא. נראה שהקבוצה בעלת פוטנציאל לסיים את העונה במרכז הטבלה. בשבת, בשעה 17:00, במגרש הספורטק הדרמוי בת”א, תתארח הקבוצה אצל בני יהודה ת”א – שנחשבת לקבוצה ברמתה.

צברו ניסיון, כדי לשחק בהצלחה בליגה הבכירה. שחקנים מקבוצת נערים א’, עת ששיחקו בקבוצת נערים ב’


קבוצת הנוער, שמגיעה לעונה הקרובה כקבוצה בעלת טייטל מחייבת של מחזיקת גביע, עברה טלטלה גדולה בסגלה ומרבית שחקני המפתח שלה מהעונה שעברה לא יהיו חלק ממנה. עומר לוינזון ממשיך לתפוס פיקוד על הקבוצה, שהעונה תתבסס על הרבה שחקני בית – ועל כך הרחבנו בכתבה בזמן ששהתה במחנה אימונים. לקבוצה צפויה עונה מאתגרת מאוד, שלא מן הנמנע שתלווה במאבקי תחתית. בשבת תפתח הקבוצה את העונה במשחק חוץ מאתגר מול מכבי נתניה, שיחל בשעה 18:40 במגרש שפירא – ויועבר בשידור ישיר בערוץ הספורט.  לכתבה נרחבת על הקבוצה, לחצו כאן

עונה מאתגרת מאוד בפתח. קבוצת הנוער של עירוני קרית שמונה