כדורגל: במחלקות הנוער יצאו לסגר עם הרבה ניצחונות

מרבית קבוצות מחלקות הנוער מהגליל העליון והגולן זכו בניצחונות בסופ”ש האחרון. על זאת ועוד בכתבה הבאה.

יום ראשון הגיע, היום שבו אנו מפנים זרקור לעבר הנעשה במחלקות הנוער בכדורגל. בסופ”ש האחרון היה זה מחזור היציאה לסגר הכפוי ואנו תקווה שהליגות יתחדשו בהקדם האפשרי. מחזור סופ”ש התאפיין עם הרבה ניצחונות והרבה שערים. היו גם מספר קבוצות שלא שיחקו, בשל היותן של הקבוצות היריבות משתייכות ליישובים אדומים או קבוצות בבידוד. אז איך עבר סופ”ש על כדורגלני מחלקות הנוער מהגליל העליון והגולן ועל “השגרירים” שבחבורה? על כך בכתבה זו.

השגרירים

ישי בוזורגי
– חלוץ קבוצת הנוער של הפועל נוף הגליל מליגת העל, שותף ב-84 הדקות הראשונות למשחק שבו קבוצתו הפסידה 1:0 להפועל ת”א.

נועם יאסו – קשרה הצפתי של קבוצת הנוער של מכבי נתניה מליגת העל, שותף ב-86 הדקות הראשונות למשחק שבו קבוצתו סיימה בשוויון 1:1 מול הפועל ראשון לציון.

בני בן זקן – מאמן קבוצת הנוער של בני יהודה ת”א, הוביל את קבוצתו לניצחון 0:4 ביתי על הפועל אשקלון, ששומר על מאזן מושלם בפסגת טבלת לאומית דרום.

מושבת “השגרירים” שלנו בקבוצת הנוער של עירוני טבריה, מהמחוז הצפוני של הליגה הלאומית, הייתה קרובה לצאת עם נקודות ממשחק החוץ מול קבוצת הצמרת של מ.כ נוה יוסף חיפה, שחוללה מהפך בעשר הדקות האחרונות של הזמן החוקי וניצחה 1:2. בשורות הקבוצה של המאמן אדיר לוי פתחו בהרכב שחקני ההגנה אביב לוי (הוחלף בדקה ה-86), אורי ברנזון ומעיין אורון.

עידו אלמישלי – שחקן ההתקפה של קבוצת נערים א’ של מכבי חיפה, שיחק ב-87 הדקות הראשונות למשחק שבו קבוצתו ניצחה 0:1 את בית”ר ירושלים.

נועם שמש – שחקן ההתקפה של קבוצת נערים ג’ של מכבי חיפה, רשם הופעה מלאה במשחק מול בני יהודה ת”א ואף כבש שער בדקה ה-74, שקבע את תוצאת המשחק – שוויון 1:1.

נועם שמש
שער שהציל את קבוצתו מהפסד. נועם שמש



עירוני קרית שמונה

קבוצת נערים א’ לא הצליחה להוות יריבה שקולה במשחק החוץ מול הפועל ת”א – אלופת ליגת העל של העונה שעברה, שניצחה 0:5 את המשחק – לאחר שהוליכה 0:2 בתום המחצית הראשונה.

קבוצת נערים ב’, ששואפת להעפיל לליגת העל, מרוחקת בתום ארבעה מחזורים כבר 5 נקודות מפסגת טבלת ארצית צפון – זאת לאחר שסיימה את משחק החוץ מול מ.ס פרדס חנה/כרכור בתוצאת שוויון 0:0.

קבוצת נערים ג’ זכתה בניצחון שני בתוך שבוע – הפעם 1:2 ביתי על מכבי אחי נצרת. בדקה ה-30 יואב כראדי כבש שער, לאחר שנפסקה בעיטה בלתי ישירה מתוך הרחבה של הקבוצה האורחת, שכבשה שער שוויון בפתיחת המחצית השניה, אך בדקה ה-46 שער שכבש רז ניסן גרין החזיר את היתרון לקרית שמונה, שהשכילה לשמור על יתרונה עד לסיום המשחק.

קבוצת ילדים א’ זכתה בניצחון 1:5 על בני סכנין. כבשו:ריו לגיסימו צמד, הראל נפתלי,אלידע אמסלם והראל טקיאר.

קבוצת ילדים ב’ זכתה בניצחון 0:4 במשחק החוץ מול קבוצת המשנה של הפועל חיפה. כבשו לזכות קרית שמונה גיא רומש,ליעד פסחוב, איתי וסטריש והראל כהן.

קבוצת ילדים ג’ הפסידה 1:0 להפועל קרית ים.

קבוצת טרום א‘ ניצחה 3:4 את מ.כ קרית חיים.

עלו על המסלול. קבוצת נערים ג’ יחד עם המאמן בהא הייב והמנהלים, אורנה ולביא לופטיג




הפועל עירוני צפת

קבוצת נערים א’ נחלה הפסד 4:2 במשחק מול צעירי שפרעם, שהוליכה 1:3 בתום המחצית הראשונה. את השערים לזכות צפת כבשו: אוראל פלס – מלך שערי הקבוצה ואוהד עוזר.

קבוצת ילדים א’ שומרת על מאזן מושלם בתום חמישה משחקי ליגה, לאחר שניצחה 2:5 את בני דיר אל אסד. נריה חדד כבש ארבעה שערים ואוריה לוי הוסיף שער אחד.

קבוצת ילדים ב’ ניצחה 0:4 את הפועל כאוכב. את השערים כבשו: אושר בן סימון, אורי ממן, עילאי סופר ועילאי אבורמד.

יוצאים לסגר עם מאזן מושלם. קבוצת ילדים א’ של הפועל עירוני צפת



בני ממב”ע

קבוצת הנוער
 יצאה לסגר עם מאזן של שני ניצחונות ושני הפסדים. ביום שישי זכתה הקבוצה בניצחון 1:2 במשחק החוץ מול הפועל נחף. עאמר ספדי העלה את ממב”ע ליתרון בדקה ה-40, שלוש דקות לאחר מכן כבשה הקבוצה המארחת שער שוויון. בדקה ה-60 אנאס כלעני כבש את שער הניצחון לזכות ממב”ע.

קבוצת נערים ב’ יצאה לפגרת הסגר עם מאזן מושלם, בתום ארבעת המחזורים הראשונים במחוז צפון. ביום שישי זכתה הקבוצה בניצחון 0:8 ביתי על צעירי סכנין, לאחר שהוליכה 0:5 בתום המחצית הראשונה. אייאל אבו שהין ובילאל ולי כבשו צמד כ”א, שער עצמי כבשה הקבוצה הארחת ובנוסף כבשו שערים השחקנים הבאים: ניל אבו סלאח, מיאר עמראן וסאמר חלבי.

קבוצת ילדים ג’ הפסידה 7:1 לסקציה מעלות-תרשיחא.

נהנים ממאזן מושלם. קבוצת נערים ב’ והמאמן אכרם הייב



מ.ק קצרין

קבוצת ילדים א’ עומדת על מאזן של ארבעה ניצחונות לאחר חמישה משחקים. שבוע אחרי ההפסד בצפת זכתה הקבוצה בניצחון 2:4 במשחק החוץ מול מכבי כפר מנדא. אור פנחס – מלך השערים כבש את השער הראשון בדקה ה-6 ואת השער האחרון בדקה ה-66. בין לבין כבשו אילאי אוחנה (22) ויאיר בן נר (43). הקבוצה המארחת כבשה שערים בדקות ה-56 וה-61.

פתיחת עונה מוצלחת. קבוצת ילדים א’ של מ.ק קצרין



מ.כ גליל-גולן

קבוצת ילדים ג’ ניצחה במשחק בית 9:1 את מכבי נוג’ידאת. כובשי השערים: ירדן יאור – שלושער, שערחם בודדים כבשו יובל בירותי, אסף רויסאב, ירדן שטרן, איתי אזולאי, שחף מיכאל ושער עצמי.

קבוצת טרום א’ (2010) סיימה בתוצאת תיקו 1:1 אחרי משחק דרבי בית מעניין ומותח מול הפועל גליל עליון, שעלתה ליתרון בדקה ה-25 משער של ניתאי אזולאי בסיומה של התקפה מתפרצת. בדקה ה-40 מ.כ גליל-גולן כבשה שער שוויון, גוני אשכנזי מסר מסירת עומק מצוינת לאלון קרקו, שחדר לרחבת גליל עליון וכבש שער שקבע את תוצאת המשחק. 

קבוצת טרום א’ של מ.כ גליל גולן
קבוצת טרום א’ של הפועל גליל עליון