כדורגל: כשהנכד של איזי שם את הסנטימנטים בצד

קבוצת נערים ב’ של עירוני קרית שמונה פתחה עונה עם הפסד, כשעל השער שספגה חתום לא אחר מאשר נכדו של איזי שרצקי

עונת 23/24 בגזרת מחלקות הנוער יצאה אתמול לדרך עם משחקי המחזור הראשון בליגת העל של שנתון נערים ב’. עירוני קרית שמונה, שמודרכת ע”י אילן עזריה, אירחה את הפועל ר”ג במשחק שנעל את המחזור הראשון. בסמוך לסיום המחצית הראשונה עלתה הקבוצה האורחת ליתרון 0:1, כשאת השער לזכותה כבש לא אחר מאשר ריף שרצקי – הנכד של איזי, בעלי עירוני קרית שמונה מזה כשני עשורים וחצי.

ריף שרצקי משחק כשחקן כנף. בכל אחת משתי העונות האחרונות הבקיע 10 שערים לזכות קבוצתו. קודם לכן שיחק בקבוצות שלוחת הצפון של מכבי ת”א. ריף שרצקי הוא גם אחיו של אריאל – שחקן קבוצת הבוגרים של קרית שמונה. אביהם של השניים, ניר, שיחק בילדותו ובנעוריו כבלם בקבוצות מחלקת הנוער של מכבי ת”א והיה לקפטן בנבחרות הנערים והנוער.

על המגרש אין סנטימנטים. ריף שרצקי


קבוצת נערים ב’ של עירוני קרית שמונה ניצבת בפני אתגר עצום בעונה הזו, שכן היא הקבוצה היחידה בליגת העל שלא שיחקה קודם לכן בליגות הבכירות של שכבת הגיל שלה. המעבר לליגת העל מליגות מחוז חוף – שבהן הייתה נחשבת לקבוצה מובילה, הוא מעבר מאוד משמעותי ומאתגר. אילן עזריה המנוסה הוביל את שתי קבוצות נערים ב’ הקודמות להשתלבות מוצלחת בליגת העל של שנתון נערים ב’, ניתן לקוות שגם הפעם יצליח במשימה.

העונה זו אופרה אחרת. קבוצת נערים ב’ בעונה שעברה לצד המאמן, בהא הייב