כדורגל: תיקו עם 14 שחקני סגל

הפועל עירוני צפת סיימה בתוצאת שוויון 0:0 את משחקה מול בני בענה. היום אחה”צ ממב”ע יכולה להגדיל את הפער מאזור הסכנה

הפועל עירוני צפת הוסיפה אמש נקודה למאזנה, לאחר ש סיימה בתוצאת שוויון 0:0 את המשחק מול קבוצת הצמרת של בני בענה, שמדורגת במקום הרביעי המוביל לפלייאוף העליון. צפת עמוסת הבעיות הכלכליות התייצבה למשחק עם סגל המונה 14 שחקנים בלבד, ללא הבלם והקפטן יוגב אלישע ושחקני ההתקפה, בן שמואלי, אושר שמקה ושניר אברג’ל. את המשחק ניהל מהקווים ז’קי מלול – מאמן קבוצת ילדים א’, שהחליף משחק שני ברציפות את המאמן, משה ריי, שספג הרחקה משני משחקים בפועל ע”י בית הדין של ההתאחדות.

היה זה משחק שלא התעלה לרמה גבוהה, הקור העז בהחלט השפיע על רמת המשחק. במרכז הגנת צפת ערך הופעת בכורה הבלם ניר ברונפלד – שהגיע מהכח גליל גיל ר”ג מליגה ג’. בסגל צפת ערך הופעת בכורה מחודשת שחקן ההתקפה, דור אדרעי, שחידש פעילות, אך לא נטל חלק במשחק. צפת יכולה לחוש החמצה, שכן למרות המצב העדין והיריבה מהצמרת, היא הגיעה למספר מצבי הבקעה שלא נוצלו.

בעקבות תוצאת התיקו הזהה שהושגה במשחק זה ובמשחקה של הקבוצה הצמודה לצפת בטבלה, מ.ס חיפה, שאירחה את בני כאבול, השתיים מצמצמות את הפער מחוף מבטחים ל-4 נקודות, אך אם בני ממב”ע תנצח במשחקה הביתי אחה”צ את מכבי יפיע, היא תגדיל את הפער ל-7 נקודות.

הרכב צפת במשחק: רז זרקא, אור בן סימון, רונן פלאח, ניר ברונפלד, פואד ח’ירלדין, שלו דרעי, איתמר דיין, כמאל איסמעיל, לירוי נחמן, חננאל אברהם, מארק סמליאנסקי

תוצאה מצוינת בהתחשב בסיטואציה. שחקני צפת (צילום: יגאל שיש – קבוצת הפייסבוק צפת המצולמת תחנה סופית)