כדורגל: לעבור באדום בדרך לניצחון נוסף

קבוצות הבוגרים והנוער של עירוני קרית שמונה יתייצבו אחה”צ למשחקים מול קבוצות הלובשות מדים אדומים, בתקווה שיצליחו לזכות בניצחון נוסף.

שבת של כדורגל כבר כאן, זמן להפנות זרקור לעבר שתי קבוצות הדגל של עירוני קרית שמונה – הבוגרים והנוער, שיתייצבו היום למשחקי ליגה מאתגרים.

קבוצת הבוגרים, שפתחה את העונה עם ניצחון חוץ 0:2 על מ.ס אשדוד, תארח בשעה 18:00 את הפועל חיפה (שידור ישיר בערוץ 59) – שפתחה את העונה עם הפסד 1:0 לבית”ר ירושלים. במשחק גביע הטוטו בין הקבוצות נפרדו הקבוצות בתוצאת שוויון 2:2. קרית שמונה תתייצב למשחק בסגל מלא, בעוד שהפועל חיפה תחסר את שני הבלמים הפצועים מזה תקופה ממושכת – בן והבה וניסו קפילוטו. קרית שמונה תקווה להמשיך להיות יעילה כמו במשחק מול אשדוד, שבו ניצול המצבים היה מצוין ומשחק ההגנה הביא לכך ששערה לא סוכן יותר מדי פעמים. לשחקן ההתקפה אופיר מזרחי – “אקס” הפועל חיפה, רזומה כיבושים מרשים במשחקים מול הפועל חיפה והוא יקווה גם הערב להוסיף לפחות שער אחד. כמובן שהחלוצים יוג’ין האנסה ולוסיו מרינאו הם גם שחקני מפתח מבחינת קרית שמונה, ששחקני ההגנה שלה יצטרכו לגלות יעילות מול שחקני המפתח של הפועל חיפה בחלק הקדמי בראשות וויליאם אגדה ונס זמיר.

קבוצת הנוער – שבשבוע שעבר זכתה בניצחון חוץ מרשים 0:2 על מ.ס אשדוד, שהיווה ניצחון ראשון שהגיע לאחר שצברה נקודה אחת בשני המשחקים הראשונים, תתארח בשעה 16:45 אצל הקבוצה המפתיעה והחמה של הליגה – הפועל ר”ג, שנהנית ממאזן מושלם.  בשבוע שעבר קרית שמונה הצליחה להיות יעילה בחלק ההגנתי ותכליתית בחלק ההתקפי במשחק מול קבוצה עם הרבה כוחות התקפיים, זה מה שהיא תצטרך לעשות גם הפעם במשחק מול קבוצה איכותית כמו יריבתה.

אוהב לכבוש מול ה”אקסית”. אופיר מזרחי (צילום: פושקו)