כדורגל: לחזור מסמי עופר עם ניצחון

עירוני קרית שמונה תתארח אצל הפועל חיפה עם תקוות לזכות בניצחון שלישי העונה. החיפאים רוצים לשפר עמדות בחלק העליון של הטבלה

עירוני קרית שמונה נשמה מעט לרווחה בשבוע שעבר, לאחר שעלתה מעל הקו האדום של טבלת ליגת העל אחרי תקופה ארוכה. הקבוצה אמנם לא השכילה לנצח בביתה את הפועל חדרה, תוצאת תיקו עשירית נוספת למאזן, אך יחס השערים העדיף על פני סקציה נס ציונה הוביל את הקבוצה למקום שהרבה זמן היא לא הייתה בו. אחרי שצברה 4 נקודות בשני המשחקים תחת ניר ברקוביץ’ תקווה עירוני קרית שמונה לזכות בניצחון שלישי העונה, כשתתארח בשעה 17:30 אצל הפועל חיפה – שמדורגת במקום השמיני בטבלה ומקדימה אותה ב-4 נקודות. החיפאים מרוחקים נקודה אחת בלבד מהמקום החמישי והם כמובן רוצים לנצח את המשחק ולמצוא את עצמם בין ששת הראשונות בתום המחזור. שתי הקבוצות יתייצבו למשחק עם סגלים מלאים ועם תקוות משותפות. קרית שמונה ניצחה לא מעט פעמים את הפועל חיפה לאורך השנים, בפרט במשחקים שנערכו באצטדיון ע”ש סמי עופר, שיארח את המשחק היום.

לנצח בסמי עופר זה לא בשמיים. שחקני קרית שמונה


הפועל חיפה מגיעה למשחק אחרי הפסד מתסכל למכבי נתניה, שהגיע אחרי ארבעה משחקים ללא הפסד – בשניים האחרונים שבאותה סדרה היא גם זכתה בניצחון. להפועל חיפה יש סגל איכותי, שלא תמיד מצליח ליצור חיבור טוב על כר הדשא. להתקפת קרית שמונה, שככל הנראה תכלול את מוחמד שאקר, איוון בכר ואיתמר שבירו, יצפה מאצ’ אפ מול מרכז הגנה גבוה וחסון שיכלול את לועאי טהא והמצטרף החדש, דניס פוליאקוב. בחוליית הקישור של הפועל חיפה שחקני המפתח הם הקפטן לירן סרדל – שמשלב בין הגנה והתקפה, הקשרים, חנן ממן, אליאל פרץ, תומר יוספי וגידי קאניוק – שעד כה לא הרשימו, אבל לכל אחד מהם פוטנציאל גבוה לספק תצוגה טובה ולתרום למשחק ההתקפה באיומים מחוץ לרחבה ומתוכה. חוליית הקישור של קרית שמונה, שככל הנראה תמנה את יואב הופמייסטר, סמואל בראון ורועי קהת, תצטרך לקחת את הדברים האלה בחשבון. בהתקפה החיפאית שחקן המפתח הוא החלוץ אלון תורג’מן – מלך שערי הקבוצה, שלא יעשה חיים קלים לבלמי קרית שמונה, איתי בן שבת ועאיד חבשי. 

תהיה להם הרבה עבודה הערב. סמואל בראון, יואב הופמייסטר ועאיד חבשי (צילום: שלומי גבאי)