כדורסל גברים: שבת של חצאי גמר גביע ליגת “ארץ הצפון”

אולם בית ציפורי בכפר גלעדי מזמין אתכם לחווית כדורסל קהילתית מהנה. כל מה שצריך לדעת לקראת המשחקים, בכתבה זו.

שבת של כדורסל על הפרק. כן, אנחנו יודעים שמזג האוויר הצפוי אידיאלי לטיולים ובילוים – ובוודאי שכדאי לנצל את המצב, אבל לא לשכוח להכניס ללו”ז הגעה לאולם בית ציפורי בכפר גלעדי – שיארח את משחקי חצאי גמר ליגת “ארץ הצפון – ליגת היישובים של הגליל העליון. אז מה בתפריט? שני משחקים, תחרות קליעות ביניהם, אווירה קהילתית וספורטיבית כמו שרק בגליל העליון אפשר למצוא. הכניסה חופשית. בקיצור, תבואו – ואל תתביישו גם לבוא בהמונים. 

אווירה אידיאלית למשפחות. תגיעו



ראשונות לעלות לשחק הן גדות וברעם. הג’אמפ בשעה 15:30. גדות, שאחד משני ההפסדים שלה בליגה היה במשחק החוץ מול ברעם, שואפת לנצח את היריבה מההר – שהעפילה לחצי הגמר באופן אוטומטי. גדות הקבוצה חסרת האולם הביתי מביאה לכל משחק עשרות אוהדים. ברעם מביאה קהל גדול למשחקי הבית וכמובן שיהיה נחמד לראות נוכחות גם במשחק הזה. את המשחק ישפטו רון סבג ושגיא שלו.

נחושים לעלות לגמר. שחקני גדות



אחרי תחרות הקליעות ייצא לדרך בשעה 18:00 המשחק בין תל חי לדפנה. הסטודנטים עם מאזן מושלם בארבעה משחקי ליגה, הדפנאים טרם ניצחו בארבעה משחקים ליגה, אבל ברבע הגמר הרשימו עם ניצחון 53:72 על יסוד המעלה/חולתה והם נחושים לגמול לסטודנטים על הניצחון במחזור הפתיחה של הליגה. את המשחק ישפטו רון סבג ואלדד דיניסמן

העיקר שיהיה ספורטיבי ומכבד. שחקני דפנה ותל חי