כדורסל גברים: חוזרים לרמת גן. חוזרים גם לנצח?

הפועל גליל עליון תתארח הערב אצל עירוני ר”ג במטרה לחזור למסלול הניצחונות, למרות שהיריבה מוליכה את הטבלה.

כן, יום שני הוא לא היום הקלאסי של משחקי הליגה הלאומית לגברים, אך בתקופה עתירת שינוים כמו תקופת הקורונה גם משחקי הליגה זזים להם בין ימים שונים. הפועל גליל עליון, ספינת הדגל של הכדורסל בגליל העליון, תתארח הערב, בשעה 19:00, אצל מוליכת הטבלה – עירוני רמת גן (קישור לצפייה בשידור הישיר, בתחתית הכתבה), זאת במטרה לחזור למסלול הניצחונות – אחרי שבשבוע שעבר היא נחלה הפסד במשחק החוץ באשקלון. גליל עומדת על מאזן של ארבעה ניצחונות ושלושה הפסדים, בעוד שהקבוצה המארחת הפסידה רק פעם אחת ב-7 משחקי ליגה. המשחק ייערך באולם זיסמן בר”ג, בו נחלו שחקני הגליל הפסד להפועל ר”ג/גבעתיים. הפעם מקווים שחקני הגליל לנצח באולם זה.

הפועל גליל עליון ערכה בסופ”ש מהלך בזק של החלפת זרים, כשנפרדה מהגארד דשון נייט –  שעבר להפועל עכו/מטה אשר וקלטה את הרכז קנדל אנתוני – שהיה שותף לעלייתה של בני הרצליה לליגת העל ושיחק בשורותיה במחזורים הראשונים. אנתוני יערוך הערב הופעת בכורה וינהל את המשחק יחד עם עומר טל – שיזוז לעמדת הגארד הטבעית. כאן צפוי מאצ’ אפ בין שניים מהסקוררים ומחלקי האסיסטים הגדולים של הליגה הלאומית בעונה שעברה, קנדל אנתוני – שהעמיד ממוצע של 18.2 נקודות ו-7.2 אסיסטים למשחק מול ריקי טרנט – שהעמיד ממוצע של 27 נקודות וחלוקה של 7.3 אסיסטים למשחק. במאצ’ אפ הישראלי תעמיד עירוני ר”ג את אייל שולמן הוותיק – שעומד על ממוצע של 12.3 נקודות ו-7.2 אסיסטים למשחק, לעומת עומר טל – שעומד על ממוצע של 12 נקודות ו-5 אסיסטים למשחק. לשתי הקבוצות גם גארדים מעניינים, שיכולים להוות איום ממשי מחוץ לקשת: בשורות הגליל זהו די.ג’יי שארפ ובשורות ר”ג אלה הם שחר עמיר ושלומי הרוש – שסיים פרק ארוך בליגת העל במדי הפועל חולון.

גם באזור הצבע ומחוץ לקשת צפוי להיות מעניין. בשורות ר”ג משחק הפורוורד גיא פרבר – ששיחק בגליל לפני 5 עונות והוא נחשב לשחקן ותיק ומוערך בליגה והוא צפוי למאצ’ אפ מעניין מול אלון ספיר הגלילי. צפוי גם מ’אצ אפ ישראלי מעניין מתחת לסלים בין רוברט רוטתברט בעל העבר הגלילי מימי ליגת העל לבין גבי צ’אצ’שוילי הצעיר הגלילי. לג’ונתן פיירל – הגבוה האמריקאי של הגליל יצפה מאצ’ אפ מעניין מול דלוואן גרהאם – שעומד על ממוצע של 13.4 נקודות ו-8.3 ריבאונדים למשחק. גם יוני ניר – שלו עבר נכבד בליגת העל, עומד לרשות הקבוצה של אורי קוקיה – שבתחילת דרכו ככדורסלן רשם פרק קצר בגליל.

מעוניינים לצפות במשחק בשידור ישיר? הקליקו כאן ועברו לעמוד השידור באתר איגוד הכדורסל  .

לא קל, אבל אפשרי לחזור מר”ג עם ניצחון. שחקני הגליל והצוות המקצועי בתדרוך