כדורגל: “האקס” שכבש אותי

עירוני קרית שמונה נחלה הפסד 1:0 במשחק החוץ מול הפועל חיפה. גיא מזרחי, מגן קרית שמונה בעונה שעברה, כבש את שער הניצחון בתוספת הזמן

עירוני קרית שמונה ממשיכה לדשדש ולאכזב. אם למישהו היה נדמה לפני שבועיים, שהניצחון על בני ריינה יוציא את הקבוצה לדרך חדשה וטובה יותר, הרי שהתיקו בשבוע שעבר מול הפועל חדרה וההפסד היום מול הפועל חיפה, שמחזיר את הקבוצה אל מתחת לקו האדום, בהחלט מסבירים שעידן ניר ברקוביץ’ וגם החיזוק של שלושת השחקנים הזרים עדיין לא בגדר הסנונית שמבשרת על בוא האביב.

ידע משחקים טובים יותר. עאיד חבשי (צילום: שלומי גבאי)



עירוני קרית שמונה עלתה היום במערך של 4-3-3 למשחק מול הפועל חיפה, אך כדורגל התקפי ומאיים על שערה של היריבה ממש לא היה מנת חלקו של המשחק האנמי והירוד שהפגינה הקבוצה. חזרתו של רועי קהת להרכב לא עוררה את חוליית הקישור, ג’יאן מרטינס שפתח בהרכב גילה אנמיות והוחלף כבר בדקה ה-32 ע”י ידין לוגסי, שכבש את שער הניצחון בריינה, אך גם הוא לא היה במיטבו. מנגד, הפועל חיפה, שהחזיקה הרבה יותר בכדור וגם יזמה, אך שחקניה הרבו לבעוט מחוץ למסגרת, אם כי בדקה ה-42 בעיטה של חנן ממן פגשה את המשקוף וכמעט העלתה את הפועל חיפה ליתרון.

במחצית השניה ניסיונות אנמים של מרלון דוס סנטוס ותמיר עדי המחליפים, לא ממש דגדגו את לויטה. בדקה ה-78 השוער, דז’וגאס ברטקוש, הציל את קבוצתו מספיגה, לאחר נגיחה של אלון תורג’מן לעבר השער. בדקה ה-91 מסירת רוחב מצוינת של דודי טויטו מצאה את גיא מזרחי, מגן קרית שמונה בעונה שעברה, שהגיע בתנופה ובעט בצורה מדויקת לפינה הנגדית והעניק לקבוצתו ניצחון 0:1.

לא עשה חשבון ל”אקסית”. גיא מזרחי במדי קרית שמונה (צילום: שלומי גבאי)