כדורסל גברים: האתגר של שי קדוש

המאמן הצפתי ינסה להוביל את קרית ביאליק לליגה הארצית דרך משחקי המבחן. המאמן מאמין ביכולתה של קבוצתו.

לא רק מ.ס “דניאל” צפת ניצבת הערב בפני משחק מאתגר עם השלכות על העונה כולה, גם בשר מבשרה של הקבוצה הצפתית, שי קדוש, ניצב בסיטואציה דומה. שי קדוש, בן העיר, שימש שנים רבות כשחקן וכמנהל מקצועי של מחלקת הנוער ובהמשך כעוזרו של מאמן הקבוצה הבוגרת, שלום (פופי) חדד. העונה שי קדוש עט על אתגרים חדשים – אימון קבוצת הבוגרים של מכבי קרית ביאליק מליגה א’ ואימון קבוצות קט סל ובית ספר לכדורסל בשלוחת מבוא גליל של הפועל גליל עליון.

רוצה לחגוג עליה לליגה הארצית בעונתו הראשונה כמאמן ראשי. שי קדוש



משחקי המבחן על מקום בליגה הארצית יחלו הערב, כאשר קבוצתו של קדוש – שסיימה את העונה כסגנית אלופת מחוז שרון, תתארח אצל בית”ר כפר יונה – שסיימה את העונה מעל הקו האדום של הליגה הארצית. הצלע השלישית בבית זה היא מכבי נדב כרמיאל – סגנית אלופת מחוז צפון. שיטת המשחקים היא, שכל קבוצה משחקת שני משחקים מול כל אחת מהקבוצות (בית-חוץ), כאשר בתום ארבעה משחקים הקבוצה עם המאזן הטוב ביותר בליגה תהיה זו שתשחק בליגה הארצית. בקבוצתו של שי קדוש, חשוב להדגיש, משחקים שני שחקני פנים גליליים – מתן סונגו (קרית שמונה) וצחי יתאח (צפת).

שי קדוש מסכם בסיפוק את דרכה של קבוצתו בליגה הסדירה: “עונה ראשונה שלי כמאמן ראשי בקבוצת בוגרים הייתה עונה מצוינת. היו ציפיות בתחלית העונה לסיים באחד משני המקומות הראשונים, במשימה הזאת עמדנו. מכבי בקה עלו מהמקום הראשון, שיחקו כדורסל טוב סיימו עונה עם 24 ניצחונות ו-0 הפסדים. מכאן זאת הזדמנות לשלוח למאמן עאבד וותד ולשחקנים הצלחה בליגה ארצית”.

שי קדוש מביט להמשך הדרך באופטימיות: “עכשיו בפליאוף יהיה קשה מאוד, היריבות שלנו הן קבוצות מצוינות, המטרה היא לתת את כל מה שאנחנו יכולים במטרה לעלות לליגה הארצית. אני שמח שהיו”ר משה פנחס ושגיא רטנר – המנהל המקצועי, נתנו בי אמון לפני הפלייאוף והציעו לי חוזה לשנה הבאה בלי קשר לתוצאות במבחנים. זה מחמיא לי מאוד ואני אעשה הכל, כדי להצדיק את הקרדיט שניתן לי”.
את שי קדוש אירחנו לראיון נרחב בפינת “מאמן החודש”, בשלהי חודש נובמבר האחרון. במידה ופספסתם,מוזמנים לקרוא

רוצים להסתער על המטרה. שחקני מכבי קרית ביאליק והמאמן שי קדוש