כדורגל: קרית שמונה עושה כבוד למקצוע

עירוני קרית שמונה הביסה 0:4 את הפועל חיפה, במשחק בין שתי קבוצות משוחררות מלחצים.

עירוני קרית שמונה שבה היום למשחקי ליגת העל רעבה, נחושה ותכליתית. אז נכון, ההישארות בליגה הובטחה כבר מזמן, אבל שחקני עירוני קרית שמונה והצוות המקצועי מכבדים את המקצוע, את האוהדים ואת הסמל, מפגינים רצינות במשחקי הפלייאוף התחתון וממשיכים להוביל את טבלת הפלייאוף.

עירוני קרית שמונה ניצחה הערב 0:4 את הפועל חיפה, במשחק שהיה במעמד צד אחד לכל אורכו, שבו כל השערים הובקעו במחצית הראשונה. השוער הצעיר, נדב זמיר, שעלה בהרכב קרית שמונה, מצא את עצמו מחוסר תעסוקה ברוב דקות המשחק.

חגיגת השערים החלה בדקה ה-4 עם שער בנגיחה שכבש איתמר שבירו – מלך שערי קרית שמונה, לאחר הגבהה של גיא מזרחי.

דקה חלפה לה וקרית שמונה הכפילה את יתרונה, שער בבעיטה חופשית מכ-25 מטרים מרגלו של מוחמד שאקר העניקה לקרית שמונה יתרון 0:2.

בדקה ה-14 היה זה התור של סמואל בראון לכבוש, אחרי תקופה ארוכה שבה לא פתח בהרכב. הגבהת כדור של גיא מזרחי נהדפה בצורה רעה ע”י ההגנה החיפאית, בראון הניף את רגלו ומ-18 מטרים בעט היישר לרשת וקבע 0:3 לקרית שמונה.

רגע לפני הירידה להפסקת המחצית סמואל בראון הוסיף בישול למאזנו, כאשר מסירה ארוכה מרגלו מצאה את מוחמד שאקר, שבעט מתוך הרחבה לחיבורים והשלים צמד, שקבע בשלב מוקדם את תוצאת המשחק – ניצחון 0:4 לזכות קרית שמונה.

הרכב עירוני קרית שמונה במשחק (בסוגריים המחליפים): נדב זמיר, גיא מזרחי, איתי בן שבת, עאיד חבשי, זיו מורגן, נדב נידם (ידין לוגסי – 45), אריאל שרצקי (יוליוס זוקה – 57), סמואל בראון (אדריאן רוצ’ט – 57), רועי קהת, מוחמד שאקר (גיא בן לולו – 69) ואיתמר שבירו (מורגן פרייר – 57).

תצוגת תכלית מרשימה. מוחמד שאקר (צילום ארכיון: פושקו)