כדורסל גברים: הערב בצפת – להיות או לחדול

הפסד של צפת הערב במשחק מול כפר סבא – והעונה מסתיימת. ניצחון ישווה את המצב בסדרה.

רגע אמת חשוב ומכריע בעונה המיוחדת שעוברת על מ.ס “דניאל” צפת. הקבוצה מעיר המקובלים תארח בשעה 20:00, באולם “הפיס” בעיר, את הפועל כפר סבא, למשחק חצי גמר הפלייאוף העליון השני בסדרת הטובה משלושה משחקים. ביום ראשון שעבר הביסה הקבוצה מהשרון בביתה את צפת בתוצאה 72:101, זאת לאחר שבליגה הסדירה  בסיבוב הראשון כפר סבא ניצחה בביתה 71:82, ואילו במשחק שנערך בצפת ניצחה הקבוצה המקומית 76:83. חשיבות המשחק הערב פשוטה וחד משמעית: הפסד צפתי מסיים לקבוצה את העונה, ניצחון צפתי ישווה את התוצאה בסדרה ל-1:1 והכרעה בנוגע לזהות העולה לגמר תיקבע במשחק שלישי ואחרון – שייערך ביום ראשון הבא בכפר סבא.

לגדוש את היציעים ולהשמיע קול – זה צו השעה. אוהדי צפת במפגן תמיכה



ליאור קרת – מאמן צפת שם את הדגשים של מה שלא עבד במשחק הראשון: “במשך 15-16 דקות שלטנו במשחק, שהיה ברמה מאוד גבוהה. מנגד, הם עשו סלים חשובים וקיבלו הרבה נקודות משחקנים משלימים. כשיצאנו מטיים אאוט שלהם ביתרון 5 הפרש, עשינו שגיאות ולא נכנסו טוב לרבע השלישי ומשם כבר לא הצלחנו לחזור. הם עשו משחק יוצא מהכלל ומגיע להם קרדיט על עבודה מעולה, גם בהכנה הקבוצתית והפרטנית של השחקנים”.

קרת רואה במשחק הקודם היסטוריה ומביט למשחק הערב: “אני לא חושב שלתוצאה הסופית שם יש קשר להיום. עשינו את הלמידה שלנו וההתאמות הנדרשות בצד ההגנתי וההתקפי ברמה האישית והקבוצתית. השחקנים מבינים את החשיבות, זה משחק שיכול לשנות לחלקם את העונה ואת הקריירה. באים לנצח, כדי להעביר את ההכרעה. נצטרך לתת דגש על הצרת צעדים של שחקני המפתח שלהם ובראשם שלומי הרוש – שעשה טריפל דאבל מטורף ולא נוכל לאפשר זאת שוב. נהיה חייבים לשפר את ההגנה בצבע. לרוץ יותר, לשחק בקצב שלנו ולשלוט באגרסיביות והאינטנסיבות של המשחק. אני לא מרגיש לחץ, מי שיש לו ניסיון בפלייאוף יודע שכל משחק הוא סיפור חדש. אני בטוח בשחקנים שלי, שיבואו לתת את המאה אחוז. השחקנים עם דריכות טבעית שיש לפני משחק כזה. אני בטוח שהקהל שלנו יתרום את חלקו על הצד הטוב ביותר”.

שידור אינטרנטי של המשחק ייתכן ויועבר באחד או שני עמודי הפייסבוק הבאים: כדורסל ישראלי אמיתי הכדורסל הצפוני

לא רוצים לסיים את העונה כבר הערב. שחקני צפת, הצוות המקצועי והצוות הניהולי