פלאשים בגליל: קילומטר מעל כל היתר

גם הסגר לא ימנע מאיתנו את שיגרת “הפלאשים בגליל”.

תמונת השבוע: לפני שבועיים הענקנו למגן השמאלי האגדי הפועל קרית שמונה בעבר, מיקי ממן, את התואר הנכבד, בזכות ההתמסרות שלו לרכיבת אופניים בשטח. מסתבר שיש מי שרתם אותו לעניין, חברו הטוב אבנר דהן. השניים נצפו השבוע בעיצומה של רכיבה מתענגים על מימי נחל הדן. אז אחרי מיקי ממן מגיע התור של אבנר דהן לזכות מאיתנו לארוחת פיצה מפנקת מתנת “צ’יז פיצה” – האיטלקיה העסיסית ממתחם “גן הצפון”.



הכדורסלן השורד עידו קוז’יקרו צולם לכתבה בערוץ הספורט, הילדים החמודים הצטרפו גם הם לשידור, כדי להמליץ על הספר “העשירייה הפותחת” של הסופר, אמיר דורון.


ענבר לברון – כדורסלנית קבוצת הנשים של הפועל גליל עליון, שבה לכור מחצבתה בקיבוץ חולתה – ומה יותר טוב מאשר זמן איכות עם הדור הצעיר במשפחה?



אלון ספיר – כדורסלן הפועל גליל עליון, נצפה בגיחה למרכז הארץ רומנטי למדי יחד עם האחת והיחידה שלו, קמיל בקנשטיין.



הכדורגלן נאג’י אבו ג’בל – שייצג את הגולן בעונה הקרובה בליגה א’ במדי צעירי כפר כנא, הגיח גם הוא לעיר הגדולה, המכונה ת”א, לזמן איכות עם בת זוגו.



דודו וייצמן – מרוכבי האופניים המוכרים במרחב, הוכיח השבוע שיש לו את זה גם ברכיבת אופנוע.



המוסיקאי שלומי חן, שעבורו שמירה על כושר גופני זו דרך חיים, מנצל את התקופה הזו לחיזוק הצד הקולינרי עם המשפחה.



קובי לוי – המכונה די.ג’יי קובי דה שואו, ממשיך להירתם למען הקהילה ולעשות שמח. בשבוע האחרון הוא עשה את זה בגדול בחגיגות שמחת תורה ברחבי העיר קרית שמונה ובשידור שעשה שמח לרבים מאולפני גולן. שאפו ענק !



הכדורגלנים הכובשים לבית משפחת בוזורגי – ישי מקבוצת הנוער של הפועל נוף הגליל ואלון מקבוצת הבוגרים של מכבי אחי נצרת, נצפו השבוע באימון ריצה אינטנסיבי בטיילת של קרית שמונה.



הכדורגלן דניאל טויזר – נציג הגולן בבני סכנין, נותן אקסטרות באימוני כושר עצמאיים בבית שבמושב בני יהודה.