כדורגל: מחזור עשיר בשערים וכובשים במחלקות הנוער

המחזור האחרון בגזרת מחלקות הנוער היה עשיר בשערים וגם בכיבושים של שגרירי האזור בקבוצות הצפון, שאינן מהגליל העליון והגולן.

מחזור משחקים מרתק עבר על גזרת מחלקות הנוער. אז אמנם לא כולן מוצאות את עצמן בצד המנצח, אך יש הרבה נקודות אור מצד הקבוצות המקומיות וגם מצד נציגי הגליל העליון בקבוצות שמחוץ לגבולות הגליל העליון והגולן. מתחילים בסקירה.

השגרירים

בני בן זקן –
מאמן קבוצת הנוער של בני יהודה ת”א, הוביל את קבוצתו לניצחון 1:2 על סקציה נס ציונה, ששומר את מאזנה של קבוצתו מושלם במחוז הדרומי של הליגה הלאומית, בתום שלושה מחזורים.

ישי בוזורגי –
חלוץ קבוצת הנוער של נוף הגליל מליגת העל, כבש שער ראשון במדי קבוצתו. זה היה במשחק החוץ מול הפועל באר שבע, כשכבש שער בנגיחה בדקה ה-57 וסחט עבירה, שלאחריה נוף הגליל כבשה שער שוויון 2:2 דרמטי בדקה ה-95 של המשחק.

עידו אלמישלי – שחקן ההתקפה של קבוצת נערים א’ של מכבי חיפה, כבש שער ניצחון דרמטי בתוספת הזמן של המשחק מול הפועל ת”א, שער שהעניק לקבוצתו ניצחון 1:2.

קבוצת הנוער של עירוני טבריה, שמודרכת ע”י אדיר לוי, נחלה הפסד ביתי צפוי 2:0 במשחק מול הפועל כפר סבא, שמסומנת כקבוצה שעשויה לעלות לליגת העל. בהרכב טבריה פתחו המגן אביב לוי (הוחלף דקה 62) ושחקני ההגנה מעיין אורון ואורי ברנזון.

נועם שמש – שחקן ההתקפה של קבוצת נערים ג’ של מכבי חיפה, רשם הופעה מלאה במשחק הניצחון 1:5 על בית”ר נורדיה ירושלים.

שער ניצחון דרמטי. עידו אלמישלי

עירוני קרית שמונה

קבוצת הנוער נחלה הפסד שני ברציפות – הפעם 2:0 במשחק החוץ מול עירוני נשר, האחרונה בטבלה. קרית שמונה התייצבה למשחק ללא צמד שחקני ההתקפה הפצועים, שחף ספיר ורון פרץ, שחסרונם הורגש. קרית שמונה לא נראתה טוב במשחק וספגה שער בפתיחת המחצית השניה ושער עמוק בתוך תוספת הזמן.

קבוצת נערים א’ זכתה בניצחון ביתי חשוב בשיעור 0:4 על עירוני נשר, ניצחון שמקפיץ אותה לעבר מרכז טבלת ליגת העל. עמית מועלם כבש את השער הראשון, שלאחריו הגיעו שלושה שערים (36,68,70) של החלוץ יהונתן בכר, שהגיע בקיץ מהפועל עכו.

קבוצת נערים ב’, ששואפת להפעיל בתום העונה לליגת העל, חזרה ממשחק החוץ מול מכבי עמק חפר עם ניצחון 0:4. ינאי משה כבש את השער הראשון בדקה ה-6. גם כאן היה לנו שחקן שכבש שלושער – ג’ואן חלבי, מלך שערי הקבוצה, שכבש שערים בדקות ה-20, 53 ו-60.

קבוצת נערים ג’ זכתה בניצחון 0:2 במשחק החוץ מול הפועל עפולה, יריבתה העיקשת מהעונה שעברה על מאבק האליפות במחוז חוף. שער של ליאם בדקה ה-65 ושער של ראמי בטחיש בדקה ה-78 העניקו לקרית שמונה את הניצחון.

קבוצת ילדים א’ הייתה קרובה לניצחון במשחק החוץ מול מכבי צור שלום/קרית ביאליק, אך הקבוצה המארחת כבשה שער בבעיטת פנדל בסמוך לסיום המשחק, שקבע שוויון 2:2, לאחר שקרית שמונה צעדה פעמיים ביתרון של שער אחד מרגליהם של הראל נפתלי (10) ורוי טרביץ (25).

מה בשנתוני התשיעיות? קבוצת ילדים ג’ סיימה בתצאת שוויון 1:1 את המשחק מול מ.כ נווה יוסף חיפה, קבוצת טרום א’ הפסידה 4:2 את המשחק מול קבוצת המשנה של מכבי חיפה בשנתון זה.

זה שכבש ואלה שסגפו. ישי בוזורגי במאבק מול שחקני קבוצת הנוער של קרית שמונה (צילום: מונדיאליטו ישראל)

בני ממב”ע

קבוצת הנוער זכתה בניצחון ראשון העונה – 1:2 ביתי על הפועל אום אל פאחם. שער של עאמר ספדי העלה את ממב”ע ליתרון 0:1 בדקה ה-25. שער שכבש אנאס קלעני הכפיל בדקה ה-48 את יתרונה של ממב”ע ל-0:2. הקבוצה האורחת כבשה שער מצמק בדקה ה-52.

קבוצת נערים ב‘ הייתה בעמדה מצוינת לניצחון במשחק החוץ מול הפועל בני עראבה, זאת לאחר שהוליכה פעמיים ביתרון של שער אחד, משערים שכבשו ניל פח’ר אלדין (27) וליית אבו סלאח (42) – אך שערים שכבשה הקבוצה המארחת בתגובה, קבעו שוויון 2:2 בסיום.

קבוצת ילדים א’ אירחה לדרבי דרוזי את בני בית ג’אן – שחזרה לביתה עם ניצחון 2:5. את השערים לזכות ממב”ע כבש לועאי שאמס.

מ.כ גליל גולן

קבוצת ילדים ג’ הפסידה 3:1 להפועל עירוני כרמיאל במשחק חוץ. כובש השער רתם תפארת.

קבוצת טרום א’ (2010) ניצחה 0:13 את מ.כ. צעירי עילוט במשחק חוץ. כובשי השערים: רוביל שמס אלדין – 3, אלון קרקו, אוהד שחם וג’וד אבו-סאלח – שני שערים כ”א, דוד אבוטבול, איתמר ויינשטיין, עידו אבן צור, אלון לנגלבן – שער כ”א.

עוד ניצחון מרשים. קבוצת ילדים ג’ של מ.כ גליל-גולן והמאמן דניאל פרומין

הפועל מרום הגליל

קבוצת נערים ב’ נחלה הפסד 1:0 במשחק מול עירוני עראבה.

הפועל עירוני צפת

קבוצת ילדים א’ זכתה בניצחון 3:5 מרשים במשחק דרמטי מול מ.ק קצרין – משחק בין שתי הקבוצות המצליחות ביותר במחוז צפון 1, שבו קצרין כבר הפכה פיגור 1:0 ליתרון 1:3 עוד במחצית הראשונה. את סיקור המשחק בהרבה תוכלו לקרוא בכתבה הבאה באתר “וולה”.

משחק מרתק בין שתי קבוצות מוכשרות. קבוצות ילדים א’ של מ.ק קצרין (בשחור) והפועל עירוני צפת