כדורסל גברים: עומר טל עובר לחולון, גליל שובצה לבית בבלקנית

הפועל גליל עליון שובצה לבית חדש בליגה הבלקנית. תצטרך למצוא מחליף לגארד, שעזב להפועל חולון.

יום מלא בהתרחשויות בהפועל גליל עליון. היום בצוהריים סוכמה עסקת העברתו של הגארד עומר טל להפועל חולון, אחרי שהנושא היה באוויר בשבוע האחרון. עומר טל אמנם רשם הופעה במשחק האחרון מול הפועל ירושלים, אך בתקופה האחרונה לא היה מרוצה ממעמדו בקבוצה, שעמה העפיל לליגה הלאומית והיא זו שנתנה לו בגיל 30 את הבמה הראשונה בליגת העל. בהפועל גליל עליון מאוכזבים מאוד מגישתו של השחקן, שאחרי הפרידה מאלון ספיר זכה לסרט הקפטן. עומר טל זכה לזמן משחק ממוצע של מעל 14 דקות, בהן סיפק בממוצע 4.3 נקודות ואחוזי קליעה מצוינים מחוץ לקשת – 47.2 אחוזי הצלחה. הקבוצה תצטרך במהלך פגרת הנבחרת למצוא לשחקן מחליף ישראלי. בקבוצה גאים מהייצוג הכפול בנבחרת בדמותם של גבי צ’אצ’שוילי ונמרוד לוי.

עומר טל הגיב לפרידה מהגליל, בפוסט שפרסם בחשבון הפייסבוק שלו: “אני רוצות להודות להפועל גליל עליון,מועדון שהיה לי בית בשנה וחצי האחרונות. אני מסתכל בגאווה אחורה על הדרך שעברנו והמטרות שהשגנו ויודע שהגליל היה המקום הכי טוב בשבילי לעבור את המסע הזה. אני מודה לכל האנשים שלקחו חלק בתהליך ועזרו לי להתפתח ולהתקדם כשחקן,מההנהלה עד לצוות המקצועי,לשחקנים שהיו כמו אחים, האנשים הנפלאים שמקיפים את המועדון ובטח לקהל הנפלא והאיכותי של הקבוצה אני בטוח שהמועדון ימשיך לעמוד במטרותיו ולצמוח ולחזור למקומו הטבעי בכדורסל הישראלי. אני בטוח שעוד ניפגש בהמשך אוהב את כולכם”.

בקדנציה הראשונה עזב באמצע העונה לרומניה. עומר טל (צילום: גיל נוימן)



אחרי שצלחה את שלב הבתים המוקדם של הליגה הבלקנית, תמשיך הקבוצה לשלב הבא של המשחקים, שיחל בחודש מרץ. הבית הגלילי ימנה 4 קבוצות: פרישיטינה (קוסובו), אקדמיק פלודיב (בולגריה) ולבסקי (בולגריה) – ששיחקה גם בבית המוקדם עם גליל והיא תמשיך איתה מהבית המוקדם וכך גם הניקוד מהמשחקים מולה, ולכן בשלב הזה לא יתקיימו משחקים בין הקבוצות.

לא יהיה לו רגע דל בפגרה. ברק פלג, מאמן הפועל גליל עליון (צילום: גיל נוימן)