כדורסל – גברים: צפת ניצחה את קרית מוצקין


מ.ס “דניאל” צפת ניצחה את 80:93 את משחק ההשלמה מול מכבי קרית מוצקין מתחתית הטבלה.

מ.ס דניאל צפת אירחה הערב את מכבי קריית מוצקין. המשחק נדחה כבר פעמיים בעקבות הקורונה. צפת, שהגיעה אחרי ניצחון על כרמיאל, רצתה להמשיך את המומנטום. מנגד, שחקני מוצקין מירכתי הטבלה, הגיעו מעודדים אחרי שני ניצחונות. צפת בליווי הקהל ובלי אנדרי קוליש שנפצע במפגש נגד כרמיאל הציגה דקות ראשונות חלשות ואחוזים לא טובים, בעוד שמוצקין ניצלה זאת כדי להיות צמודה ואף לרדת ביתרון 24:26 להפסקת הרבע הראשון. ברבע השני צפת הפגינה הגנה מצויינת רון סבג, שקד ירושלמי,אליאב אוחנון,רועי נברו ודביר אוחנה. יחד עם דחיפת הקהל ושתי שלשות לסיום של רם זקס הביא להקפצת האוהדים וליתרון 46:54 לצפת במחצית.

בהפסקת המחצית נערכת תחרות “הקלע של צפת”. הזוכה המאושר הפעם הוא אוהד שיראווי – שניצח את התחרות וזכה בפרסים מתנת עסקים מקומיים.

יש לנו אלוף. אוהד שיראווי לצד מנהל צפת, ברוך מזרחי

צפת המשיכה במחצית השניה להיות דומיננטית יותר ברוב הדקות. מוצקין נתנה פייט, אך לא איימה על יתרונה של צפת, שירדה להפסקת הרבע השלישי ביתרון 65:74 ובסיום המשחק חגגה ניצחון 80:93, שמציב אותה במקום השני בטבלת הליגה הארצית עם מספר נקודות זהה לזה של המוליכה הפועל כפר סבא – שניצחה אותה במשחק שנערך בשרון.

קלעו לצפת: אליאב אוחנון – 20, רון סבג – 18, רועי נברו – 15, שקד ירושלמי – 13, רם זקס – 12, איתי גבע – 6, עידו סגל – 4, דביר אוחנה – 3, שלו הר אבן – 2.

לא היה טיול קליל של ערב. שחקני הקבוצות במהלך המשחק