כדורסל נשים: הפסד גלילי בכפר סבא

הפועל גליל עליון הפסידה 71:54 במשחק חצי גמר גביע האיגוד הראשון מול הפועל כפר סבא.

קבוצת הנשים של הפועל גליל עליון, שעברה חודש וחצי מטלטלים בשל משבר הקורונה, שלא פסח על קבוצה וגם לא על חלק מיריבותיה בליגה הלאומית – מה שגרם לדחיית משחקים ולשיבושים בשגרת האימונים, עם הפסד שני בתוך ארבעה ימים: אחרי ההפסד באמצע השבוע במשחק הליגה הביתי מול בנות מג’דל כרום, נחלה הערב הקבוצה הפסד 71:54 במשחק החוץ מול הפועל כפר סבא, מוליכת הטבלה בעלת המאזן המושלם, במסגרת המשחק הראשון מבין שניים בשלב חצי גמר גביע האיגוד. גליל עליון התייצבה למשחק ללא הגבוהה הדומיננטית, רג’ינה גליידה, המחלימה מפציעה – ובמשחק חוץ מול הקבוצה היחידה בליגה שטרם הפסידה העונה. זה בהחלט משמעותי.

עשו הרבה הצלחות משותפת בקבוצות הנערות והנשים של הגליל. ענבר לברון ודרור מייברג



הקבוצה מהשרון, בשורותיה משחקת דרור מייברג – בוגרת מחלקת הנשים של הגליל, שתרמה את חלקה לניצחון היום, הייתה דומיננטית הרבה יותר במחצית השניה, לאחר מחצית ראשונה שקולה – שהסתיימה ביתרון מקומי 31:36, לאחר שבתום הרבע הראשון שחקניות הגליל צעדו ביתרון 18:23.

קרן מוזס והדר רפאל הובילו את רשימת הקלעיות של הגליל עם 14 נקודות כ”א, מיקה ביתן קלעה 12 נקודות, דבי בלייברג קלעה 5 נקודות, ענבר לברון קלעה 4 נקודות, אמה רוזנסטון קלעה 3 נקודות ושני לוי קלעה נקודה אחת. 

להפועל גליל עליון מצפה שבוע עמוס. ביום שלישי תתארח הקבוצה למשחק ליגה מול הפועל גלבוע מעיינות, בעוד שבמוצאי השבת תארח את הפועל כפר סבא למשחק גומלין במסגרת גביע האיגוד.

בשבוע הבא הן ייפגשו בקרית שמונה. שחקניות שתי הקבוצות הערב