פלאשים בגליל: שומרים על חיוניות

הכדורגלנים ששומרים על כושר בימים אלה, ראש עיר שהפך לאב, אלה ועוד בפינה הכי פלאשית בגליל.

תמונת השבוע: ירדן שחם – שבעונות קיץ קודמות בלט ביכולותיו בקבוצת הכדורסל של תל חי בליגה האזורית בכדורסל, שומר על שפיות בתקופה הזו יחד עם האחת שלו, מיה כרובי, במקום קסום ליד הבית – נחל דן. כשהסגר ייגמר, ממתינה להם ארוחת פיצה מפנקת מתנת “‘ציז פיצה” – האיטלקיה החמה ממתחם גן הצפון.


שפע ברכות ואיחולים להורים הטריים – ראש עיריית קרית שמונה, אביחי שטרן, ורעייתו אור-סבטה, שבתחילת השבוע הפכו להורים לבת חמודה. מזל טוב ! 

סגר או לא – חיים אוחנה, מכונת השערים של קבוצת ותיקי עירוני קרית שמונה, שידוע בכישרונו המוזיקלי, ממשיך לעשות שמח ברשת וגם בסוכה של אלון אלוק – חברו לקבוצה והמגן האגדי של הפועל קרית שמונה. 

הכדורגלן בר הלל – שהחל ברגל ימין את דרכו בליגה הלאומית, במדי הפועל איכסאל, שומר על אנרגיה טובה וגם על כושר – למרות השרב הכבד.


אלון בוזורגי – חלוץ מכבי אחי נצרת, שכבר פגש העונה את בר הלל למאצ’ אפ, כבר מכין את “המחסנית” להמשך כיבושים בליגה הלאומית.



רון פרץ – חלוץ קבוצת הנוער של עירוני קרית שמונה, שכבר השתלב בקבוצת הבוגרים, שומר על גזרה בימי הסגר ומחכה לחזור ולקרוע רשתות.



גל אלמישלי – חלוץ קבוצת הנוער של הפועל עפולה, ממתין בשקיקה לפתיחת העונה ובינתיים נותן עבודה בריצות בטיילת של קרית שמונה.

ליאור דה כלבו – מאמן קבוצת נערים א’ של עירוני קרית שמונה, מנצל את ימי הפגרה הכפויה להקדשה של זמן לטובת המשפחה. 

ד”ר קלין שפירא, כדורסלן הפועל ראש פינה, שומר על ההנחיות, אך לא מוותר על אימוני כושר בקרבת הבית בראש פינה.סתיו בן שושן – מהמתאמנות היותר מרשימות באזור, שומרת על אופטימיות ומחכה לחזרה למועדוני הכושר “בי אקטיב” ו”סווט בוקס”.