פריצת דרך להשלמת בניית חניון הירדן

משרד התיירות יעביר לגליל העליון מיליוני שקלים להשלמת בניית חניון ליד הירדן.

שר התיירות, יואל רזבוזוב (“יש עתיד”), ביקר השבוע במועצה אזורית הגליל העליון, סייר במלון “גליליון”, בחניון להבות הבשן ובכפר גלעדי, נפגש עם אנשי המועצה ושוחח עם תיירנים בכירים מהאזור. במסגרת הביקור, בישר השר לראש המועצה, גיורא זלץ, כי משרדו ישלים את פרויקט חניון גשר להבות הבשן לאורך תעלת הירדן המזרחית, פרויקט אשר מבוצע על ידי החברה הכלכלית של המועצה.

במסגרת מלחמתו של שר התיירות בבירוקרטיה, ומדיניותו להרחבת המגוון התיירותי בישראל, ביקש השר להוציא אל הפועל פרויקטים תיירותיים אשר מעוכבים כבר זמן רב, ובראשם פרויקט חניון גשר להבות. השר הביע את ביטחונו ביכולתה של המועצה לסיים את הפרויקט והודיע על העברת שלושה מיליון ₪ להשלמתו.

שר התיירות יואל רזבוזוב אמר בסיור: “לגליל העליון פוטנציאל תיירותי רב, ולרשות המקומית יש יכולת לעשות טוב לתושבים, לאזרחי ישראל כולם ולתיירים שיכנסו למדינה. לכן, כשחיפשתי כיצד ניתן להוזיל את מחירי החופשה בישראל על ידי הרחבת פתרונות לינה תיירותית ולהסיר חסמים ולהתגבר על הבירוקרטיה, הגעתי למסקנה כי יש לתת את הביצוע למועצה אזורית הגליל העליון, כי אצלם אני בטוח שהכסף הציבורי לא ירד לטמיון. אני מרגיש שלמשרד התיירות יש שותפים אמיתיים במועצה, לביצוע פרויקטים מסוג זה”.