כדורגל: לנצח ולתפוס נוף לפלייאוף העליון

עירוני קרית שמונה תתארח אצל הפועל נוף הגליל, עם שאיפה לחזור למסלול הניצחונות, במשחק שיפגיש משני הצדדים מאמנים שהלכו דרך ארוכה יחד.

האם עירוני קרית שמונה תצליח לשוב למסלול הניצחונות הערב? אחרי שבשני משחקי הליגה הראשונים צברה נקודה אחת וירדה למקום השביעי, שבתום הליגה הסדירה מוביל לפלייאוף התחתון, תקווה הקבוצה הצפונית במדינה לנצח בדרבי הגלילי של ליגת העל את משחק החוץ מול הפועל נוף הגליל, שמדורגת מתחת לקו האדום. המשחק ייערך בצטדיון “גרין” בנוף הגליל, ייצא לדרך בשעה 17:30 וישודר בערוץ 58.

הפיקנטריה הגדולה סביב המשחק מגיעה מהקווים. בשורות נוף הגליל יערוך הופעת בכורה המאמן שי ברדה, שמונה במקומו של ירון הוכנבוים. ברדה יפגוש מן העבר השני את המאמן שעמו הלך דרך ארוכה של כמעט עשור, סלובדאן דראפיץ. חיבוקים יהיו לפני המשחק וכנראה גם לאחריו, אך בזמן המשחק לכל מאמן יהיה את הרצונות שלו. מבחינת פיקנטריה על כר הדשא, אזי שבהרכב נוף הגליל יעלה בעמדת המגן הימני רועי שוקרני – ששיחק בעונת 15/16 בקרית שמונה, בעוד שמן העבר השני ייכלל בסגלה של קרית שמונה הקשר אדריאן רוצ’ט, ששיחק בגלגולה הקודם של הפועל נוף הגליל, כשעוד נקראה הפועל נצרת עילית, בעונת 08/09 וסייע לה לעלות מליגה א’ לליגה הלאומית, בעונה שבסיומה קרית שמונה נשרה מליגת העל לליגה הלאומית.

צפוי לשוב להרכב. מוחמד שאקר (צילום: פושקו)



קרית שמונה מתייצבת למשחק עם סגל מלא. גם הערב דראפיץ ועוזרו ניב סידי צפויים להציב מערך של 4-4-2, כשבחוליית הקישור עשוי לערוך הופעת בכורה בהרכב הקשר הסלובקי, יוליוס סקה. מוחמד שאקר עשוי לשוב להרכב, לאור האכזבה מסטפן מילוסביץ’ ומורגן פרייר, והוא ישחק לצידו של איתמר שבירו. בהגנה גיא מזרחי ימשיך בעמדת המגן השמאלי.

הפועל נוף הגליל עשויה לעלות גם היא במערך דומה, בהנחה ששי ברדה דוגל באותה שיטת משחק של דראפיץ. הגנת נוף הגליל ספגה את כמות השערים הגבוהה בליגה ואת זה התקפת קרית שמונה תצטרך לנצל. עם זאת, החלק הקדמי של נוף הגליל, שפתח את העונה בסערה ובמשחקים האחרונים נרגע, כדאי לקחת אותו בחשבון – בדגש על שחקני ההתקפה המהירים, ווהיב חביבאלה וסתיו נחמני.  

כדאי שגם הוא יהיה על המשמר. דז’וגאס ברטקוש, שוער קרית שמונה (צילום: פושקו)