כדורסל גברים: הפסד אכזרי לצפת בגלבוע

מ.ס “דניאל” צפת הפסידה 86:85 את משחק החוץ בגלבוע, שהוכרע בהארכה.

כמה שכדורסל הוא משחק מרתק – ולפעמים סל לכאן או החטאה לשם חורצת גורלם של משחקים. מ.ס “דניאל” צפת הייתה שותפה הערב למשחק המרתק ביותר של המחזור השני של מחוז צפון  בליגה הארצית, כשהתארחה אצל קבוצת הבת של הפועל גלבוע. שחקני צפת קיוו לייצר מומנטום אחרי הניצחון המרשים בשבוע שעבר על הפועל כפר קאסם, הם היו קרובים מאוד לניצחון, אך לצערם, הם מוצאים את עצמם בצד המפסיד בסיומה של הארכה.

אחרי רבע ראשון צמוד, שהסתיים ביתרון 24:25 לזכות צפת ואחרי שהמחצית הראשונה הסתיימה ביתרון 37:42 לזכות צפת, הגיע לו רבע שלישי שבה הקבוצה המארחת הייתה הקבוצה הדומיננטית – ובסיומו של הרבע היא צעדה ביתרון 57:63. הרבע האחרון של המשחק היה צמוד ומרתק. במהלך הדקה האחרונה צפת עלתה ליתרון 76:77, בזכות סל של אליאב אוחנון, אך לאחר מכן עבירה שנעשתה על שחקן מהגלבוע שלחה אותו לקו – קליעת עונשין מוצלחת מבין שתיים קבעה שוויון 77:77. את ההתקפה האחרונה הוביל אלון לוין, שחדר לרחבת היריבה, אך לא הצליח לסיים את המהלך בסל והקבוצות המשיכו להארכה. במרבית שלבי ההארכה הקבוצה המארחת היא זו שצעדה ביתרון, שכבר עמד על 79:84 לאחר כמחצית מדקות המשחק, צפת כבר הצליחה לחולל מהפך ולהוליך 84:85, דקה אחת לסיום המשחק, אך ספגה סל ובמהלך האחרון החטאה של אליאב אוחנון קבעה את תוצאת המשחק – ניצחון 85:86 לזכות הפועל גלבוע.

רשימת קלעים מ.ס “דניאל” צפת: אליאב אוחנון – 24, רון סבג – 20, אלי שיפטון – 17, ג’רמיין הול – 11, אלון לוין – 7, איתי לוין – 6.

כמה קרוב – ככה רחוק. שחקני צפת בסיום המשחק