יפה לו, יפה גם לנו

רס”ב רוני יפה זכה למצטיין מערך היישובים של משמר הגבול.

רס”ב רוני יפה, מפקד השיטור הקהילתי במועצה אזורית הגליל העליון, נבחר למצטיין מערך היישובים במג”ב לשנת 2021 מבין מפקדי השיטור הקהילתי. רוני יפה משמש מזה שנים רבות בתפקידי שיטור קהילתי במרחב הגליל העליון, הרבה להיפגש עם תלמידים מבתי הספר השונים ויצר קשרים הדוקים עם הקהילה בגליל העליון.

יעקב אדרי, תושב קרית שמונה לשעבר, המתגורר בנהריה, מרחיב על פועלו של רס”ב רוני יפה: “בעברו הרחוק  רוני היה חוקר נוער בסיכון  במשטרת קרית שמונה כבר אז התגלה רוני כאיש חוק מזן אחר הוא לא  התמקד רק בלסגור תקים וכתבי אישום והגשתם לבית משפט גישתו היתה טיפולית מה שעמד לנגד עיניו זה הנער ותמיד חשב איך לפתור את הבעיה בלי לגרום לנער שעמד מולו בחקירה  מה שפחות  “נזק”  בעתיד כך שאין להתפלא על רוני הוא אדם מדהים מלא נתינה נעים הליכות חביב  והוא תמיד היה בשבילי מצטיין כל הכבוד וההערכה לרוני יפה”.

“כל הכבוד רוני! גם עבורנו אתה מצטיין אמיתי, תודה על העבודה הקשה והזמינות בכל שעה ובכל יום”, בירך אותו ראש המועצה, גיורא זלץ. רוני עצמו הוא איש צנוע למדי, אבל ממחלקת הביטחון של המועצה נמסר שהוא התרגש ושמח על הבחירה, ואף ציין כי מועצה אזורית גליל עליון זה בית.

ראוי להערכה והצדעה על פועלו. רס”ב רוני יפה (צילום: עיינה קפלן)