כדורגל: סיכום מחזור בגזרת “השגרירים”

כמדי שבוע מפנים זרקור לעבר כדורגלני הגליל והגולן, המשחקים מחוץ לגבולות האזור.

יום שלישי הגיע – היום הקלאסי של פינת “השגרירים”, הפינה שעוקבת אחר כדורגלני הגליל העליון והגולן, הפעילים מחוץ לקבוצות האזור. ידענו פינות יותר גועשות מבחינת כובשים ומנצחים, הפעם בלי כובשים מתוצרת האזור, אבל גם עם כמה שותפים לניצחונות והצלחות של קבוצות.ליגת העל

דני עמוס (כפר בלום) – שוער וקפטן מכבי נתניה, רשם הופעה מלאה במשחקה של קבוצתו, שסיימה בתוצאת שוויון 0:0 את ההתמודדות מול בית”ר ירושלים.

עידן נחמיאס (אניעם) – בלם מכבי ת”א, רשם אמש הופעה מלאה במשחק ההפסד של קבוצתו 3:2 לאלופה, מכבי חיפה.

רותם חטואל (חצור) – שחקן ההתקפה של הפועל באר שבע, עלה כמחליף בדקה ה-72 של משחק הניצחון של קבוצתו 0:3 על בני סכנין.

ליגה לאומית

אמיר רוסתום – מגינה השמאלי של בני יהודה ת”א – מוליכת הטבלה, רשם הופעה מלאה במשחק הניצחון של קבוצתו 0:3 על בית”ר ת”א/בת ים.

קבוצת מרכז הטבלה של הפועל פ”ת קיימה שני משחקים בשלושה ימים: ביום שישי נפרדה מהפועל כפר בתוצאת שוויון 1:1 – במשחק זה רשם הופעה מלאה המגן דניאל טוויזר (בני יהודה) ושחקן ההתקפה אריאל לזמי נכנס כמחליף בשלהי המשחק. אמש הפסידה הקבוצה 1:0 במשחק מול “אדומים” אשדוד, טוויזר הוחלף בהפסקת המחצית, לזמי לא שותף במשחק.

בר הלל (קרית שמונה) – בלם קבוצת מרכז הטבלה של הפועל רעננה, רשם הופעה מלאה במדי קבוצתו, שניצחה בסופ”ש 1:2 את הפועל רמת השרון.

עוברים למושבה של קרית שמונה בשורות הפועל עפולה, שמדורגת מתחת לקו האדום. במשחק בסופ”ש מול הפועל עכו, שהסתיים בתוצאת שוויון 1:1, רשם הופעה מלאה המגן השמאלי – נאור עבודי, בעוד שהחלוץ אלון בוזורגי נכנס כמחליף בדקה ה-66.

שמר על רשת נקיה. דני עמוס (צילום: פושקו)

ליגה א’

החלוץ גל אלמישלי (קרית שמונה) מצטרף לפינה, לאחר שביום שישי האחרון רשם הופעה ראשונה כשחקן בוגרים בקבוצתו החדשה, מ.ס רובי שפירא חיפה, שהפסידה 4:1 להפועל איכסאל. אלמישלי עלה כמחליף בדקה ה-25.

עמיר אבלס (מטולה) – קשרה של הפועל הרצליה, רשם הופעה מלאה במשחק התיקו 0:0 מול ה”אקסית”, הפועל מגדל העמק.

טל ויגדרוביץ’ (קרית שמונה) – קשרה של הפועל בועיינה, רשם הופעה בת 83 דקות במשחק ההפסד של קבוצתו 2:0 להפועל בקה אל גרביה.

“השגרירים” שלנו במ.ס טירה, חילקו את הדקות ביניהם, במשחק ההפסד 2:0 לצעירי טייבה. הקשר אופיר טקיאר (קרית שמונה) שיחק לאורך כל המחצית הראשונה והוחלף בהפסקת המחצית בחלוץ וויאם עמאשה (טירה)

ליגה ב’

סהר דהאן –
שחקן הכנף של הפועל עירוני כרמיאל, עלה כמחליף בפתיחת המחצית השניה של משחק ההפסד של קבוצתו 2:0 למכבי ג’דיידה מקר.

הופעה מלאה במשחק בו קבוצתו ניצחה. בר הלל (צילום: אבי רביבו)