כדורגל: סיכום מחזור במחלקות הנוער

כמדי שבוע, זרקור לעבר מחלקות הנוער וכדורגלני האזור הצעירים. יש לנו הרבה מה לשתף.

פינת “צעירים בפעולה” – הפינה שעוקבת אחר קבוצות הכדורגל הצעירות מהגליל העליון והגולן ואחרי כדורגלני האזור המשחקים בקבוצות מחוץ לגבולות הגזרה, במהדורה מאוחרת, אך מלאה בדיווחים משמחים על ניצחונות של קבוצות, שערים שהבקיעו “שגרירים” ועוד. מתחילים בסקירה.

השגרירים

שחף ספיר
(יסוד המעלה) – ערך ביום רביעי האחרון הופעת בכורה מלאה במדי קבוצת הנוער של הפועל רעננה, במשחק שהובסה 6:0 ע”י הפועל ראשון לציון, יממה לאחר שחתם על חוזה בקבוצה. בשבת האחרונה שוב ספיר רשם הופעה מלאה במדי קבוצתו, הפעם במשחק הניצחון 3:5 על בני יהודה ת”א, שמודרכת ע”י בני בן זקן. הפעם שחף ספיר כבש שלושער מדהים. היום (שלישי) רשם ספיר הופעה מלאה במשחק שבו קבוצתו הפסידה 2:0 למוליכת הטבלה, מ.ס אשדוד.

עידו אלמישלי (דפנה) – שחקן הכנף של קבוצת הנוער מכבי חיפה, עלה כמחליף בפתיחת המחצית השניה של המשחק בו הפסידה קבוצתו ביום רביעי 2:0 למכבי נתניה. בשבת האחרונה רשם הופעה מלאה במשחק התיקו 1:1 מול ה”אקסית” מקרית שמונה.

ארז יאור (כפר בלום) – קשרה של קבוצת הנוער של עירוני נשר, רשם הופעת בת 30 דקות במשחק ההפסד של קבוצתו – 2:0 להפועל ת”א.

קבוצת הנוער של עירוני טבריה הפסידה 2:0 בביתה להפועל כאוכב. בהרכב פתח אביהוא סבתי (קרית שמונה) – שהוחלף בדקה ה-73, לאחר שיום קודם רשם הופעה בת 50 דקות בה כבש שער בניצחון קבוצת נערים א’ 0:5 על הפועל איכסאל. עוד עלו בהרכב: הבלם מעיין אורון (כפר בלום) – שהוחלף בדקה ה-68, הקשר אורי ברנזון (צפת) והקשר ליאד סופר (צפת) – שהוחלף בדקה ה-45.

נועם שמש (צפת) – שחקן הכנף של קבוצת נערים ב’ של מכבי חיפה, רשם הופעה בת 70 דקות במשחקה של קבוצתו מול מכבי ת”א – שהסתיים בתוצאת שוויון 1:1.

אור בן זקן (קרית שמונה) – רשם בסופ”ש האחרון שתי הופעות במדי קבוצות עירוני טבריה: ביום שישי רשם הופעה מלאה במדי קבוצת נערים ג’ – ואף כבש שער במשחק הניצחון 1:6 על הפועל נחף, בשבת האחרונה רשם הופעה בת 66 דקות במשחק הניצחון 1:5 על צעירי בענה.

פרע שטרות ראשונים. שחף ספיר וסוכנו, אדם קידן

הפועל טובא

תגידו מזל טוב לקבוצת ילדים ב’ של הפועל טובא, שהוקמה בשלהי חודש אוגוסט, בלי שום בסיס קודם של חוגי כדורגל או הכנה לליגה – וזכתה בניצחון בכורה בליגה, 2:3 על מכבי אחי נוג’ידאת.

ניצחון בכורה. קבוצת ילדים ב’ של הפועל טובא



עירוני קרית שמונה

קבוצת הנוער, שמדורגת במרכז טבלת ליגת העל, הייתה קרובה לניצחון ראשון מזה שנים על מכבי חיפה, לאחר שהוליכה 0:1 משער שכבש מוחמד אבו רומי בדקה ה-72, אך שער שספגה בדקה ה-86 מבעיטה מ-30 קבע את תוצאת המשחק.

מזל טוב לקבוצת נערים א’, נועלת טבלת ליגת העל, שזכתה בניצחון בכורה העונה – 1:3 ביתי על הפועל כפר סבא, לאחר שחוללה מהפך, שהגיע אחרי שנקלעה לפיגור 1:0 בדקה ה-10. ג’ואן חלבי כבש שער שוויון במהלך המחצית הראשונה ועוד שני שערים במחצית השניה.

קבוצת נערים ב’ מוצאת עצמה ביתרון של 6 נקודות מהקו האדום של ליגת העל, לאחר שסיימה בתוצאת שוויון 1:1 את המשחק הביתי מול הפועל פ”ת. ראמי בטחיש העלה את קרית שמונה ליתרון 0:1 בדקה ה-68, אך כעבור שתי דקות הקבוצה האורחת כבשה שער שוויון.

קבוצת ילדים א’ ניצחה 0:7 את בית”ר חיפה. כבשו לזכותה: הראל כהן – צמד, ירין כהן, חסן עיסא, גיא רומש, גלעד ליטמן ואושרי דרור.

קבוצת ילדים ג’ קיימה שני משחקים בתוך יממה. ביום חמישי ניצחה 2:5 את מ.ס קרית ים משערים שכבשו: אורי ממן ורועי וקנין – צמד כ”א, איאן תולסן. ביום שישי ניצחה הקבוצה 0:2 את מכבי קרית אתא משערים שכבשו: איאן תולסן ונריה שדה.

קבוצת טרום א’ הפסידה 4:1 במשחק מול בני סכנין.

חיכו לזה יותר מסיבוב משחקים שלם. קבוצת נערים א’ של עירוני קרית שמונה



בני ממב”ע

ביום חמישי נערכה הצגה כפולה באצטדיון בכפר בוקעאתא. קבוצת ילדים א’ הייתה ראשונה לעלות לכר הדשא ולנצח 0:5 את בני דיר אל אסעד. ג’וואד כחלוני הרשים עם שלושער, ג’וואד אבו סלאח וליאן טרביה השתתפו גם הם בחגיגת הכיבושים.

מיד לאחר משחקה של קבוצת ילדים א’ עלתה קבוצת הנוער לכר הדשא ואירחה את מי שהייתה סגנית מוליכת הטבלה, מ.ס כפר יאסיף. שחקני ממב”ע היו נחושים מאוד לנצח ולהתקרב לצמרת ואכן עמדו במשימה. כבר בדקה ה-10 שער שכבש הקשר נג’ואן סובח, שחזר לקבוצה אחרי עונה וחצי בבני סכנין, העניק לממב”ע יתרון 0:1. בדקה ה-39 שער שכבש ריאן עמאשה סלל את דרכה לממב”ע לניצחון 0:2, שלאחר תוצאות היום מציב אותה במרחק של 3 נקודות בלבד מהמקום השני, שמוביל להעפלה לליגה הלאומית.

ביום שישי היה זה התור של קבוצת נערים ב’ לנצח. הקבוצה אירחה בביתה את צעירי בענה מתחתית הטבלה וזכתה בניצחון 0:3, בזכות צמד שערים שכבש ניל פח’ר אל דין – סגן מלך שערי הקבוצה, שמאזן כיבושיו עלה ל-17 שערים, וכן שער של ניל אבו סלאח. 

ביום שבת היה זה התור של קבוצת ילדים ג’ לנצח 2:4 בביתה את צעירי סכנין. צמד שערים שכבש אדהם פרחאת, שערים נוספים שכבשו אימאר סבאג ואיברהים זהוה העניקו לקבוצה את הניצחון.

היום (שלישי) קבוצת נערים ב’  ניצחה בביתה 1:3 את הפועל כפר כנא, בזכות שערים שכבשו: נאיף שראף, ניל פח’ר אלדין וסאמר חלבי. הניצחון מציב את ממב”ע בפסגת טבלת מחוז צפון עם יתרון של 5 נקודות על פני סקציה מעלות תרשיחא, שמדורגת במקום השני בטבלה.

גם הם בצד המנצח. קבוצת ילדים א’ של מ.ק קצרין



הפועל עירוני צפת

קבוצת הנוער
הפסידה 7:2 למכבי דבוריה. אור הרוש כבש שער בדקה ה-12, דודו כלפה כבש שער בתוספת הזמן של המשחק. הקבוצה נועלת את טבלת צפון 1.

קבוצת ילדים א’ ניצחה 1:5 את מכבי כפר מנדא. כובשי השערים לצפת: שוהם שמש – צמד, עילאי טוויזר, אושר בן סימון ואורי סבן.

קבוצת ילדים ב’ ניצחה 1:2 את הפועל טובא. זיו יפרח כבש צמד שערים.

ניצחון בדרבי האזורי. קבוצת ילדים ב’ של הפועל עירוני צפת



מ.ק קצרין

קבוצת נערים ג’ שומרת על מקומה בפסגת טבלת צפון 1, בזכות ניצחון מרשים 1:6 ביתי על הפועל עירוני צפת, שהוליכה 0:1 כבר בדקה ה-3 משער שכבש בבעיטת פנדל עמית אזרן. קצרין חוללה מהפך בשלב מוקדם, בזכות שערים שכבשו: מאור ביצ’א (7), אור פנחס (16) ויהלי אפשטיין (23), שהוליכו את קבוצתם ליתרון 1:3 בתום המחצית הראשונה. במחצית השניה מאור ביצ’א (44,59) העלה את מאזנו לשלושער, יהלי אפשטיין (77) העלה את מאזנו לצמד. קצרין סיימת את הסיבוב הראשון כאלופת הליגה, עם יתרון נקודה על פני סקציה מעלות תרשיחא.

קבוצת ילדים א’ ניצחה בביתה 1:4 את צעירי סכנין – לה המאזן הטוב בליגה. את השערים לזכותה כבשו: שוהם פנחס, אלון זנקביץ’, נהוראי יהודה וליבנה קרסנו.

אלופת הסיבוב הראשון. קבוצת נערים ג’ של מ.ק קצרין



מ.כ גליל גולן

קבוצת ילדים ב’ ניצחה 1:2 בביתה את מכבי קרית אתא. המשחק נפתח דווקא עם כמה התקפות של האורחים שניסו לייצר מצבי בעיטה, אך לאחר כמה דקות מהלך באגף הסתיים בהכנסת כדור עומק מצוין וסיומת יפה ועוצמתית לחיבור. כמה דקות לאחר מכן הגיע השער השני, לאחר ששוער האורחים הצליח לעצור את הבעיטה הראשונה ב1v1 מולו, אך הריבאונד נכנס לרשת וקבע את תוצאת המחצית. במחצית השנייה כדור ארוך של האורחים עלה מעל קו ההגנה וחלוץ קרית אתא גילגל את הכדור לשער וצימק את התוצאה. המשחק המשיך להתנהל בשני צידי המגרש ללא הרבה מצבים ממשיים והסתיים כשידם של שחקני הקבוצה הביתית על העליונה.

סגרו את הסיבוב הראשון עם ניצחון. קבוצת ילדים ב’ של מ.כ גליל גולן