כדורסל גברים: שוב פעם שתו מהבאר

הפועל גליל עליון ניצחה 66:74 בביתה את הפועל באר שבע. ניצחון שני ברציפות, שמותיר את הקבוצה במקום החמישי בטבלה.

*. צילום: גיל נוימן

פתיחה תכליתית לסיבוב השני בגזרת הפועל גליל עליון. למרות שלא הייתה בשיאה בשני המשחקים שקיימה בארבעת הימים האחרונים, הפועל גליל עליון עומדת על מאה אחוזי הצלחה. לאחר הניצחון הביתי והדרמטי 80:81 על מכבי ראשון לציון, זכתה הקבוצה בניצחון ביתי 66:74 על קבוצת התחתית של הפועל באר שבע, ניצחון ששומר על מעמדה של הקבוצה במקום החמישי בטבלה עם המאזן השלישי בטיבו בליגה. מקדימות אותה הפועל חולון ומכבי ת”א, שניצחו במשחקים מולה.

הפועל גליל עליון הטיבה לשחק במחצית הראשונה, ניצלה חולשה של היריבה הדרומית כדי ליצור מקדמה שהספיקה לה כדי להכריע את המשחק בשלב מוקדם. הפועל גליל עליון עלתה למשחק עם חמישייה שכללה את גליל עליון פתחה בחמישייה עם אייק אירבו, שאבון לואיס, אייזיאה אייזנדורף, נמרוד לוי וגבי צ’אצ’אשווילי. פתיחת המשחק הייתה עוצמתית עם ריצת 1:9 בדרך ליתרון 9:21 בתום הרבע הראשון. ברבע השני שחקני הגליל שמרו על הגנה קשוחה, משחק ההתקפה המשיך לזרום בצורה טובה בדרך ליתרון 19:41.

להט מחוץ לקשת. עומר טל


במחצית השניה החגיגה הגלילית נמשכה בחלק הראשון. עומר טל, במשחקו הטוב ביותר העונה, היה חד מחוץ לקשת. ככל שחלפו הדקות באר שבע הצליחה לבלום את הבריחה הגלילית ולכרסם ביתרון הגלילי עד ל-42:57 בתום הרבע השלישי. ברבע האחרון של המשחק באר שבע המשיכה לכרסם ביתרון הגלילי, שלא הוטל בספק ולא ירד מהרף הדו ספרתי עד לשלהי הרבע. בסיום, ניצחון 66:74 לזכות הפועל גליל עליון.

הפועל גליל עליון ניצחה היום בכל פרמטר, למעט קליעות העונשין. הפועל גליל עליון קלעה באחוזים רעים מקו העונשין – 12/20. מחוץ לקשת קלעה הפועל גליל עליון באחוזים מרשימים – 10/24. מבחינת איבודי כדורים, שתי הקבוצות הרבו לאבד כדורים – גליל עם 18 איבודים ובאר שבע עם 20.

נמרוד לוי הוביל את רשימת הקלעים עם 19 נקודות ו-8 ריבאונדים. יתר הקלעים: אייק איירבו ועומר טל – 12 נקודות כ”א, (4 מ-5 מחוץ לקשת), גבי צ’אצ’ושילי – 8 נקודות, אייזיאה אייזנדורף וברייס וושינגטון – 7 נקודות כ”א, שאבון לואיס – 5 נקודות, ג’ונתן סטוב – 4 נקודו. שיחקו ולא קלעו: כארם משעור ואיתי מושקוביץ.  

הבולט בשחקני הגליל הערב. נמרוד לוי

עדיין לא נכנס לתלם. ג’ונתן סטוב