פלאשים בגליל: ימים של חגיגות

כדורגלן שחגג בר מצווה, כדורסלן שהתמסד, אלה ועוד מחכים לכם בפינה הכי “פלאשית בגליל”.

תמונת השבוע:
רום אוחנה – כדורגלן קבוצת ילדים א’ של הפועל עירוני צפת, חגג במזל טוב מסיבת בר מצווה. על הפקת האירוע ניצח הכדורגלן והמפיק התותח, אליאב מלכה. בתמונה חתן הבר מצווה יחד עם  אליאב מלכה וההורים פרח ויניב (יו”ר הפועל עירוני צפת) והאחים גלי ולירן. צוות אתר “גליל עולה” מאחל המון מזל טוב לחתן הבר מצווה ולמשפחה המאושרת. ארוחת פיצה מפנקת מתנת “צ’יז” פיצה – האיטלקיה החמה ממתחם “גן הצפון”, בדרך לגברבר.



עוד ספורטאי צפת שחגג אירוע מכונן הוא הכדורסלן אסף אוחנה, בנו של שוקי – ראש עיריית צפת, שביום שישי האחרון נשא לאישה את אלמוג, באירוע מצומצם ושמח שנערך במתחם “החאן האדום” בצפת. המון מזל טוב לזוג המאושר.



עוד כדורסלן עם רזומה צפתי שבקרוב יתמסד הוא ליאור סרף מכפר בלום, שבסופ”ש האחרון חגג עם החבר’ה הטובים בקמפינג ספורטיבי מסיבת רווקים בחוף שדות ים.



סוכן הכדורסלנים רז גל היה האיש שניצח על המנגל לחבר’ה הטובים שהגיעו לעשות שמח לחתן העתידי.



עיתונאי הספורט ודובר עיריית צפת, שלום אלבז, הדרים עד לקצה הדרומי של המדינה, לעיר אילת, שם נהנה מחופשה משפחתית עם האישה רינת וילדיהם.



קבוצת הכדורגל של ותיקי חצור התכנסה באמצע השבוע שעבר, כדי להתגבש לקראת החזרה לליגה. ביום שישי האחרון היא ניצחה 2:7 את בית”ר צפת והצליחה לשמור על פסגת מחוז הגליל, כך שהמפגש עשה את שלו על הצד הטוב ביותר.



קבוצת ריצה גליל עליון סיימה את אימון סופ”ש במקום הכי נכון והכי מתאים במזג אוויר שרבי שכזה, על גדות הבניאס.



מסיימים עם קייאקים: שרון איילון – הכוכבת של תוכנית הריאלטי הישראלית הראשונה, “קחי אותי, שרון” – הגיעה יחד עם משפחתה צפונה ומה יותר טוב ומתבקש מאשר שייט קייאקים בקייאקי כפר בלום? (צילום: קליק דיגיטל)



כדורגלני עירוני קרית שמונה ערכו בשבוע שעבר שייט קייאקים במתחם ראפטינג נהר הירדן. היה כיף, מצחיק ומגבש.