פלאשים בגליל: תופסים חו”ל

פינת “פלאשים בגליל” משלימה פערים עם אייטמים מתוצרת חוץ.

תמונת השבוע: טל אמסלם – המנהל המקצועי והארגוני של מרכז הטניס בקרית שמונה, וראש עיריית קרית שמונה, אביחי שטרן – נצפו נרגשים ושמחים בטקס הפתיחה של תחרות מרשל הבינלאומית, שהפכה למסורת רבת שנים במרכז הטניס בקרית שמונה, המושכת אליה טניסאים וטניסאיות ברמה נכבדת מרחבי העולם.

הבטחנו הרבה חו”ל, מתחילים בתורכיה, שם הכדורגלן טל ויגדרוביץ’ – נציג העיר קרית שמונה בחוליית הקישור של הפועל בועיינה, השתתף במחנה אימונים של קבוצתו, שנערך בחלק מהזמן במזג אוויר ערפילי במיוחד.



ממשיכים לכדורגלן בדימוס, לפחות לעת עתה, ענבר שרון מכפר גלעדי, שחורש את ארצות הברית לאורכה ולרוחבה, שזכה לביקור מרגש של אמו, הגר.


ממשיכים עם עוד כדורגלן בדימוס, עידן בן אבו הצפתי, שכיבד בנוכחותו את משחק ליגת האלופות בין פריז סן ז’רמן למנצ’סטר סיטי.



הכדורגלן נאג’י אבו ג’בל ממג’דל שאמס – החלוץ הכובש של בני ממב”ע, עורר עניין באינטר מילאנו האיטלקית, וכך מצא את עצמו במשחקה של הקבוצה מול שחטאר דונייצק, במסגרת ליגת האלופות.


חוזרים לארץ, לחיפה, שם נערכה תערוכה כלשהי שבה משה קקון מקרית שמונה תפס פלאש עם אוהד הספורט הכי אפור במדינה – לירן אלזוסר, המכונה “לירן חולצה אפורה”.


הכדורגלן הצפתי של הפועל עירוני צפת, חננאל אברהם, סיים שירות צבאי מלא ומתחיל פרק חדש באזרחות. מכאן נאחל לו המון הצלחה.


הכדורגלן ארד אלבז – מנציגי קרית שמונה בהתקפת הפועל עירוני צפת, נהנה לו בסופ”ש זוגי עם האחת והיחידה שלו, רעייתו ואם ילדיו, פלורין.

גל בר זיו – מייסד אתר “גליל עולה”, שעושה כיום חיל באימון ילדים בעלי צרכים מיוחדים במחלקת הכדורסל של מכבי ת”א, ממשיך להגיח לצפון לעיתים תכופות עם האישה עומרית והבן גפן, שנדהם ממה שראו עיניו באגמון החולה.


מסיימים בהצדעה ל”אוהד” חדש של קבוצות הכדורסל של הפועל גליל עליון, שהתגלה בחצר בית הספר פסגות, שבקיבוץ יראון, יציר כפיה של מעיין דיין המוכשרת – שמאמנת במחלקת הנשים של הפועל גליל עליון.