משק אדלר נבחר לאחד מ-100 המשקים המובילים בארץ

גאווה גדולה למושב מירון, שזוכה לנציגות ברשימה נכבדת ומפוארת.

משק אדלר אותו מובילה דבורה אדלר נבחר על ידי וועדה מיוחדת של וועידת ישראל לחקלאות לאחד ממאה המשקים המובילים בישראל לשנת 2021. צוות מקצועי מיוחד של וועידת ישראל לחקלאות ביצע בחודשים האחרונים מיפוי מעמיק ויסודי על מנת לבחור את רשימת המשקים המובילים בחקלאות הישראלית כאשר השנה הבחירה הינה בסימן ‘משקים משפחתיים’. לאחר בחינת המועמדים מענפי החקלאות השונים  נבחרו 100 משקים מתוך למעלה מ 8,000 משקים ברחבי הארץ.

לצד משקים מבטיחים מכל רחבי הארץ נבחר משק אדלר ממושב מירון אותו מובילה דבורה אדלר (63) במשך עשרות שנים “ביום שבו התחלתי ללכת נכנסתי אל החקלאות” מספרת דבורה (63) אם לאברהם לוחם ביחידה מובחרת. דבורה היא דור שני לחקלאות, הוריה שרה ואברהם אדלר ז”ל הקימו בסוף שנות ה50 לול מטילות קטן ומטעי נשירים. “בזמנו לא היו תאילנדיים, היינו עושים הכל אבל אהבתי את זה” אהבתה של דבורה לחקלאות הובילה אותה ללמוד את התחום, היא בעלת תואר ראשון ושני בחקלאות מטעם הפקולטה לחקלאות ברחובות. בתום הלימודים חזרה דבורה למושב והתחילה לנהל את המשק באופן מלא.

כיום, דבורה היא החקלאית היחידה בתחום הצומח במושב מירון, היא מגדלת בהנאה גדולה מטעי נשירים, כרם יין ופירות יער. דבורה הדביקה את בנה אברהם באהבה לעבודת החקלאות, ובכל סופ”ש ורגילה הוא מגיע לעבוד במשק “בני אברהם עובד איתי וימשיך את דרכי, החקלאות זורמת לנו בדם היא חלק בלתי נפרד מחיי ואני גאה שהמשכתי את מפעל החיים של הוריי” סיכמה דבורה.

חיים אלוש מנכ”ל משוב וועידת ישראל לחקלאות ציין: “השנה ביצענו באמצעות וועדה מיוחדת מיפוי מעמיק של 8,000 המשקים ברחבי ישראל, החל מענף הלול, נשירים, רפת וכל ענפי החקלאות ובחרנו את 100 המשקים המובילים בישראל בסימן משקים משפחתיים. חקלאי ישראל הם ציונים של ממש, באהבת הארץ והחקלאות הם מישבים את הגבולות, דואגים לביטחון המזון של מדינת ישראל ומביאים לכולנו תוצרת משובחת ואנו גאים להצדיע להם על כך”.

דבורה אדלר במשק המשפחתי