כדורסל גברים: צפת קלעה לשלוש

ניצחון שלישי ברציפות למ.ס “דניאל” צפת -הפעם 67:79 על הפועל כוכב יאיר.

מ.ס “דניאל” צפת עם מאה אחוזים בכל המסגרות. אחרי שהחלה את העונה עם ניצחון במשחק הגביע מול הפועל ברוש ועם ניצחונות במשחקי הליגה מול בית”ר כפר יונה ומכבי קרית מוצקין הצליחה הערב הקבוצה הצפתית, שמודרכת ע”י ליאור קרת ועוזרו טל כהן, לזכות בניצחון 67:79 על הפועל כוכב יאיר הצעירה והמוכשרת, שבשבוע שעבר ניצחה 72:79 את הפועל כפר סבא – שמסומנת יחד עם צפת כקבוצה בעלת פוטנציאל העליה הגבוה ביותר לליגה הלאומית. כ-150 אוהדים הגיעו למשחק ותמכו בקבוצה הצפתית, שללא ספק אילו לא הייתה משחקת במקביל לקבוצת הכדורגל של בית”ר ירושלים, הייתה זוכה בתמיכה גדולה יותר ביציעים.

המשחק התחיל בצורה טובה מבחינתה של צפת, שעלתה ליתרון 8 נקודות, אך הקבוצה האורחת  התאשתה והצליחה לכרסם ביתרון הצפתי עד סיום הרבע הראשון, בסיומו  צפת הצליחה לצעוד ביתרון 15:19. ברבע השני שני הקבוצות ההציגו כדורסל טוב, צפת מצידה נתנה פוש לקראת סיום הרבע, שהצליחה לנצל טעויות של האורחים והצליחה לסיים את המחצית ביתרון 32:42.

בהפסקת המחצית נערכה תחרות קליעות בין אוהדיה של צפת. הפעם זכה במקום הראשון נחמן ראובני, שזכה לפרסים מתנת בתי עסק בעיר.

נחמן ראובני לצידו של ברוך מזרחי – מנהלה המסור של מ.ס “דניאל” צפת



ברבע השלישי הקבוצה האורחת המשיכה לתת פייט ואף הצליחה להתקרב לצפת, שלא הטיבה לשחק מבחינה הגנתית. בסיום הרבע היתרון הצפתי עמד על 58:62. ברבע הרביעי צפת הקשיחה משמעותית את משחק ההגנה, לקבוצה האורחת לא היה מענה לכך. גם משחק ההתקפה של צפת היה קולח, בדרך לניצחון 67:79.

שני שחקנים היו ספקי הנקודות העיקריים של צפת הערב: רועי נברו עם 29 נקודות ורם זקס עם 27 נקודות. יתר הקלעים: עידו סגל – 6, אנדרי קוליש – 5, רון סבג ואיתי גבע – 4 כ”א, שלו הר אבן ואליאב אוחנון – 2 כ”א. שותף: דביר אוחנה.

שומרים על מאזן מושלם. שחקני מ.ס “דניאל” צפת, הצוות המקצועי והניהולי