כדורגל: סופ”ש מוצלח במספר גזרות


הצלחה גדולה לקבוצות קרית שמונה בגביע, הצלחות גם בגזרות אחרות. על כך בכתבה הבאה.

פינת “צעירים בפעולה” – הפינה שעוקבת אחר קבוצות הכדורגל הצעירות מהגליל העליון והגולן – ואחר המאמנים והשחקנים מאזורים אלה הפעילים מחוץ לגבולות הגזרה, במהדורת תחילת שבוע שמחה למדי. אז מה בתפריט? ההצלחות של קבוצות עירוני קרית שמונה בגביע המדינה, הכדורגלן שכבש במסגרת ליגת האלופות ובישל במסגרת הליגה הישראלית, הבלם שכבש בקבוצת נוער, קבוצת נערים שעלתה לפסגת הטבלה, הילדים שכבשו בצרורות ועוד. מתחילים בסקירה.

שחקני קבוצת נערים ג’ של עירוני קרית שמונה חוגגים העפלה לשלב שמינית הגמר



השגרירים

בני בן זקן (קרית שמונה) – מאמן קבוצת הנוער של בני יהודה ת”א, הוביל את קבוצתו לניצחון 1:4 על נועלת טבלת ליגת העל, עירוני נשר – בשורותיה שיחק לאורך המחצית הראשונה הקשר ארז יאור (כפר בלום).

קבוצת הנוער של מכבי חיפה, אלופת המדינה לנוער, ניצחה באמצע השבוע שעבר 0:2 את ז’לגריס וילנה, במסגרת ליגת האלופות לנוער. בפתיחת המחצית השניה של המשחק נכנסו לשדה המשחק, שחקן הכנף עידו אלמישלי (דפנה) והחלוץ שחף ספיר (יסוד המעלה). בדקה ה-80 ניסיון מסירה אלכסוני מקצה הרחבה של אלמישלי לספיר, הסתיים בשער שכבש אלמישלי וקבע את תוצאת המשחק. אתמול התייצבו השניים למשחק ליגה מול המוליכה, מ.ס אשדוד – שעלתה ליתרון משער בדקה ה-88 בבעיטת פנדל. שלוש דקות מאוחר יותר אלמישלי, שנכנס כמחליף בדקה ה-60, בישל את השער שקבע את תוצאת המשחק – שוויון 1:1. שחף ספיר נכנס במשחק זה כמחליף בדקה ה-73.

נג’ואן סובח (מג’דל שאמס) – קשרה של קבוצת הנוער של בני סכנין, נכנס כמחליף בדקה ה-73 של המשחק בו קבוצתו הפסידה 6:0 בביתה להפועל ת”א.

קבוצת הנוער של עירוני טבריה זכתה בניצחון 1:6 במשחק החוץ מול צעירי טייבה. הבלם מעיין אורון (כפר בלום) רשם הופעה מלאה וכבש שער כבר בדקה ה-13. הקשר אורי ברנזון (צפת) רשם הופעה מלאה. הקשר ליאד סופר (צפת) נכנס כמחליף בדקה ה-66.

נועם שמש – כדורגלן קבוצת נערים ב’ של מכבי חיפה, רשם הופעה מלאה במדי קבוצתו – שהפסידה 3:2 בפנדלים את המשחק הגביע מול מכבי ת”א. שמש כבש את אחד משני השערים לזכות קבוצתו.

כובש גם באירופה. עידו אלמישלי חוגג עם חבריו (צילום: ג’ו הירש – באדיבות האתר הרשמי מכבי חיפה)

עירוני קרית שמונה

קבוצת הנוער שומרת על מקומה במרכז טבלת ליגת העל, לאחר שחזרה עם נקודת ליגה ממשחק החוץ מול בית”ר ירושלים, שהסתיים בתוצאת שוויון 0:0.

קבוצת נערים ג’ חזרה מהבירה עם כרטיס לשלב שמינית הגמר, אחרי שניצחה 0:1 את בית”ר ירושלים – שמשחקת בליגת מרכז, שנחשבת לליגה בדרג גבוה יותר מזו שקרית שמונה משחקת בה. רוי טרביץ כבש את שער הניצחון בדקה ה-20, לאחר שזכה למסירת עומק חכמה מהראל נפתלי.

קבוצת ילדים א’ העפילה גם היא לשמינית גמר הגביע, בזכות ניצחון ביתי 0:3 על קבוצת המשנה של הפועל חיפה. את השערים לזכותה כבשו במחצית הראשונה: ליאם מלכה, גלעד ליטמן ודרור אשורי.

קבוצת ילדים ב’ חזרה ממשחק הליגה מול מ.ס רובי שפירא חיפה עם ניצחון 0:9.

קבוצת ילדים ג’ העפילה גם היא לשמינית גמר גביע המדינה, אחרי שניצחה את משחק החוץ מול שמשון ת”א בתוצאה 2:7.

גם הם בשמינית הגמר. קבוצת ילדים א’ של עירוני קרית שמונה

בני ממב”ע

קבוצת נערים ב’ העפילה לפסגת טבלת הצפון, בזכות ניצחון 1:2 במשחק החוץ על הפועל עראבה, שהודחה על ידה מהפסגה. שערים שכבשו ניל אבו סלאח (24) ונאיף שראף (27) העניקו לממב”ע יתרון 0:2. שער שכבשה הקבצה המארחת בדקה ה-.39 קבע את תוצאת המשחק.

עלו לפסגת הטבלה. קבוצת נערים ב’ של בני ממב”ע


הפועל עירוני צפת

קבוצת הנוער הפסידה 2:1 את המשחק הביתי מול הפועל בועיינה, שלה מאזן מושלם. בועיינה הוליכה 0:1 משער שכבשה בדקה ה-40. 30 דקות מאוחר יותר שער שכבש המחליף דניאל כהן קבע שוויון 1:1 – שהחזיק מעמד שתי דקות בלבד, עד שהקבצה האורחת כבשה את שער הניצחון.

הפועל מרום הגליל
קבוצת ילדים א’ שומרת על מאזן מושלם בתום 7 מחזורי ליגה, לאחר שניצחה 0:5 את אחי ביר אל מכסור, במשחק שנערך ביום ראשון בערב, במגרש הסינטטי בקרית שמונה. ליאב ג’רבי ושוהם אזרואל כבשו צמדים, איליי ג’רבי כבש שער אחד.

עושים חיל בעונתם הראשונה. קבוצת ילדים א’ של הפועל מרום הגליל

מ.כ גליל גולן

קבוצת ילדים ג’ ניצחה 0:8 את הפועל קרית ים. את השערים כבשו: כובשי השערים: גוני אשכנזי, רוביל שמס אלדין, ניל אבו סאלח, אלון קרקו, עידו אלכסנדר, איתמר ויינשטיין, דוד אבוטבול ואיסיאן סובח.

כושר הבקעות מצוין. קבוצת ילדים ג’ של מ.כ גליל גולן