רוגבי: עונת 21/22 יצאה לדרך

בשעה טובה עונת הרוגבי יצאה לדרך ואיתה משחקים נהדרים של קבוצות הבוגרים והנשים. קבוצת הבוגרים חגגה ניצחון חוץ בחיפה, קבוצת הנשים כיכבו בטורניר בעמק יזרעאל וסיימו אותו במקום הרביעי. יניב גרטי: “זאת הולכת להיות עונה מעולה.”

כמה שהתגעגענו לעונת משחקי הרוגבי ולרעש הנהדר שהם עושים. בשעה טובה לאחר חודשיים של אימונים עם ספטמבר מאתגר עם חגים חזרו שחקני הרוגבי למשחקים רשמיים.

קבוצה הבוגרים יצאו למשחק חוץ בחיפה וחזרו עם ניצחון גדול בתוצאה 17-7. גסטון דה פיצ’וטו ויאיר בראל כיכבו עם נקודות טריי נהדרות שהתחילו בפריצה על חצי מגרש. בנוסף לזה שתי בעיטות המרה מוצלחות ופנדל של דה פיצ’וטו סגרו את המשחק והביאו את הניצחון. עידו שמיר ודניס ינסברג הוכתרו כמצטייני המשחק.

המשחק הבא של קבוצת הבוגרים יתקיים ביום שבת ה- 23/10 כששחקני הגליל יארחו את שחקני מנשה למשחק ביתי ראשון העונה.

שחקני הבוגרים -יודעים איך לחגוג סיום משחק נהדר

קבוצת הנשים יצאה לטורניר ראשון העונה שהתקיים בקיבוץ יזרעאל עם מועדוני הרוגבי של רעננה, תל אביב, ירושלים, חיפה, ראשון לציון וקבוצת יזרעאל המארחת.

הקבוצה עברה שינויים על המגרש ומחוצה לו כשעזבו אותה שלוש שחקניות מרכזיות ובעמדת המאמנים עומדים יניב גרטי ונעמה בדיחי לאחר שעופר המבורגר שאימן את הקבוצה בשנתיים האחרונות סיים את תפקידו כשהוא מתרכז באימון נוער ובוגרים.

השחקניות נתנו טורניר מצוין שבסיומו הן היו במקום הרביעי ומצטיינת הטורניר הייתה רומיה בן ארי. בשורות הגליל היה ניתן לראות שלוש שחקניות חדשות: מאיה כוכבי, מלי אברמוביץ וקמר חלבי.

שחקניות הנשים – פתחו את העונה עם טורניר מצוין

“התחלנו את העונה בחודש אוגוסט קצת בקצב איטי, בגלל החופשות והחגים ואנחנו רואים עכשיו עליה בכמות המשתתפים והתחדשות יפה ומרעננת” סיכם יניב גרטי, מנהל מחלקת הרוגבי בעמותת הספורט. “זאת הולכת להיות עונה מעולה. בקבוצת הבוגרים ניתן לראות הצערה רצינית כשיש ארבעה שחקנים מתחת לגיל 18 ועוד שישה שחקנים מתחת לגיל 25 ששיחקו בעבר במחלקת הנוער וחזרו לשחק לאחר שירות צבאי וטיול. יש בקבוצה אנרגיות טובות ואווירה נהדרת. בקבוצת הנשים יש כבר 15 שחקניות בסגל, מספר כזה של שחקניות לעולם לא היה באזורינו וכיף לראות את זה. בנוסף לזה בחרנו בקפטנים חדשים השנה: בקבוצת הנשים זוהי פרח איתיאל ובקבוצת הבוגרים יש שניים: אוהד חנן ורביד ברוך נעלי. לאחר שש עונות נפרדנו לשחקן וותיק – גונן אשל שתולה את הנעליים לאחר שש עונות יפות”.

יחסר מאוד בנוף של הקבוצה. גונן אשל

כולם מוזמנים להצטרף למשפחת הרוגבי, פרטיו של יניב גרטי מופיעים באתר המועצה האזורית הגליל העליון.