כדורגל: שמים את הצעירים במרכז

במוקד משחקי סופ”ש יעמדו משחקי הגביע והליגה בגזרת מחלקות הנוער, זאת מאחר וליגת העל לבוגרים בפגרה.

סופ”ש של כדורגל מעבר לפינה, כמו תמיד אנו כאן כדי לעשות סדר בעניינים. אז מה היה לנו בשבוע שחלף? קבוצת הבוגרים של עירוני קרית שמונה החלה את דרכה בליגת העל ברגל ימין – עם ניצחון חוץ נאה 0:2 על מ.ס אשדוד – במגרש שלא האיר פניו ברוב השנים לקבוצות של קרית שמונה. במחלקת הנוער קבוצת הנוער חזרה ממשחק החוץ מול מכבי פ”ת עם הפסד 1:0 – מאזנה בתום שני משחקים עומד על נקודה אחת ואפס שערי זכות. קבוצת נערים א’ ניצחה בביתה 1:3 את מכבי נתניה ורשמה את ההפתעה של המחזור השני בליגת העל. לצד כל אלה, בגזרת ליגות הבוגרים הנמוכות, יצאה הפועל עירוני צפת לדרך, לאחר שמינתה באמצע השבוע את חגי ממן למאמנה.

מה צפוי לנו בסופ”ש? הצעירים במרכז. קבוצת הבוגרים של עירוני קרית שמונה תהיה בפגרת נבחרת, כך שהזרקור יופנה למשחקי מחלקות הנוער. קבוצות הנוער ונערים א’ של עירוני קרית שמונה יתייצבו למשחק ליגה שלישי, בעוד שלמעגל משחקי הליגה ייכנסו קבוצות נערים ב’ של הפועל עירוני צפת ונערים ג’ של עירוני קרית שמונה.

פתחנו עונה עם חיוך. כדורגלני קבוצת הבוגרים של עירוני קרית שמונה



יום שישי – משחקי גביע המדינה

16:30, צפת: נערים ב’ הפועל עירוני צפת – הפועל כרמיאל


קבוצת נערים ב’ של הפועל עירוני צפת תהיה הראשונה מבין קבוצות המועדון, שתחנוך את  האצטדיון העירוני המחודש בצפת. הקבוצה מודרכת ע”י ג’קי מלול – ובשורותיה משחקים שחקנים ששיחקו בעונה שעברה בקבוצת שנתון נערים ב’ ולצידם שחקנים שלהם זו תהיה עונה ראשונה כשחקני ליגה. הקבוצה תארח למשחק גביע  את הפועל כרמיאל – קבוצה שכבר קיימת מספר עונות. האם שחקני צפת יצליחו לגשר על הפערים ויוכיחו שלגביע חוקים משלו?

16:30, המגרש הסינטטי בקרית שמונה: נערים ג’ עירוני קרית שמונה – מ.כ חוסן

קבוצת נערים ג’ של עירוני קרית שמונה, שסיימה את העונה שעברה עם המאזן הטוב ביותר במחוז חוף תחת הדרכתו של בהא הייב, תחל עונה חדשה עם מאמן חדש, חנן תורג’מן. הקבוצה החלה להתאמן רק לפני שבועיים וחצי והיא תפגוש קבוצה שמתאמנת יותר זמן. ע”פ יחסי הכוחות מהעונה שעברה לקרית שמונה יש חומר שחקנים עדיף, אך שלב ההכנות המאוחר והעובדה שמדובר במשחק גביע, יוכלו לטשטש את יחסי הכוחות.

יום שבת – משחקי ליגה עירוני קרית שמונה

16:30, מגרש הסופרלנד – ראשון לציון: קבוצת נערים א’ – הפועל ראשון לציון


שבוע לאחר הניצחון המרשים מול מכבי נתניה תתייצב הקבוצה של ליאור דה כלבו למשחק חוץ מאתגר מול הפועל ראשון לציון, שמסומנת כמו קרית שמונה כקבוצה שתתמודד בתחתית הטבלה. ראשון לציון נחלה שני הפסדים בשני המחזורים הראשונים והיא תרצה מאוד לשנות את המאזן הזה, קרית שמונה מצידה צריכה לבוא נחושה ליצור המשכיות ואם היא תחזור מראשון לציון עם נקודות יהיה זה סימן מעודד לבאות.

18:30, אצטדיון הי”א – אשדוד: קבוצת הנוער – מ.ס אשדוד

אחרי שני משחקים ללא הבקעות הקבוצה של אלון זיו תרצה לשבור את הקרח. במקרה האופטימי היא גם תקווה לזכות בניצחון בכורה. מה שכן, מצפה לקבוצה הצפונית משחק מאוד מאתגר מול קבוצה ששבה לליגת העל ובשורותיה משחקים שחקנים שכבר לבשו את מדי קבוצת הבוגרים של אשדוד והצטיינו בשורותיה, דוגמת שחקני ההתקפה עוז בילו וחמזה מואסי – שכבר הספיק לכבוש במדי קבוצת הבוגרים במשחקי הפלייאוף התחתון של עונת ההשלמה. לנצח באשדוד זו לא משימה בלתי אפשרית, אך קרית שמונה תצטרך להתעלות מאוד כדי לעשות את זה מול קבוצה מאוד מאומנת ומגוונת כמו יריבתה.

מתחילים עונה. קבוצת נערים ג’ של עירוני קרית שמונה