כדורסל גברים: קנדל אנתוני מצטרף לגליל

הרכז ששוחרר מבני הרצליה יחליף את דשון נייט, שעבר להפועל עכו/מטה אשר.

חילוף בקבוצת הגברים של הפועל גליל עליון: יוצא דשון נייט נכנס קנדל אנתוני. הפועל גליל עליון השלימה מהלך מהיר של החלפת שחקן זר. בקבוצה הגלילית שוועו לרכז טבעי, שיעזור לעומר טל במלאכת ניהול המשחק, לכן החליט הצוות המקצועי בשיתוף עם הנהלת המועדון והוועדה המקצועית על צירופו של קנדל אנתוני, שהיה שותף לעלייתה של בני הרצליה לליגת העל ושוחרר ממנה באמצע השבוע, במקומו של הגארד דשון נייט – שעבר להפועל עכו/מטה אשר, נציגת הגליל המערבי בליגה הלאומית.

בעמוד הפייסבוק ליגה לאומית הוצג הרזומה של קנדל אנתוני, עם הגעתו לישראל בשנה שעברה. קנדל אנתוני (1.73 מ’, בן 26) הוא בוגר מכללת ריצ’מונד, שם שיתף פעולה בין היתר עם טי.ג’יי קליין מהפועל חולון. לאנתוני הייתה קריירת מכללות מזהירה בריצ’מונד כשהוא קולע בספרות כפולות בכל אחת מהשנים שלו, נבחר לרוקי העונה של מחוז האטלנטיק 10 בשנה הראשונה, ולחמישייה השנייה והראשונה של המחוז בשנים 2014 ו-2015. עם סיום הקולג’ יצא אנתוני לשחק באירופה שם שיחק בין היתר בטורקיה, בצ’כיה, משם המשיך לשחק שנתיים בברזיל, בה נבחר בין היתר לחמישיית העונה וחמישיית הזרים בשנת 2017. בעונה שעברה תרם את חלקו למאמצי החזרה של בני הרצליה לליגת העל. אנתוני המשיך עם בני הרצליה לליגת העל ושותף ב-7 משחקי ליגה, כשבממוצע של כ-31.5 דקות משחק העמיד ממוצע של 13.6 נקודות, 4 אסיסטים ו-3 איבודים למשחק.

עם חתימתו על חוזה בקבוצה אמר השחקן: “”אני מתרגש מאוד לחתום באחד המועדונים המפורסמים בישראל. אני מצפה לעונה לעונה מעולה עם החברים שלי לקבוצה. אני רוצה להודות לצוות ולהנהלה של הפועל גליל עליון על כך שהם מאפשרים לי להצטרף למועדון, ואני אעשה את הכי טוב שלי כדי לעזור לקבוצה בכל דרך שאוכל”.

חיזוק משמעותי. קנדל אנתוני חותם על חוזה יחד עם יו”ר הקבוצה, תמיר אברהמס