יש בית לחולי הפרקינסון בגליל


בית ייעודי לחולי פרקינסון נחנך ביוזמת מועצת מבואות החרמון ועיריית קרית שמונה.

חולי הפרקינסון בגליל כבר לא יצטרכו לנסוע עד טבריה. בשיתוף פעולה בין עיריית קריית שמונה למועצה האזורית מבואות החרמון יחד עם עמותת פרקינסון בישראל נחנך השבוע סניף “חרמונים” במרכז השיקום סמוך למועצה האזורית מבואות החרמון.

הסניף ייתן מענה למתמודדי מחלת הפרקינסון ובני משפחותיהם המתגוררים בקריית שמונה ובכל יישובי הגליל המזרחי.

השירות ינתן במרכז הטיפולי מבואות החרמון. השירותים המגוונים ינתנו גם במבנה הסטודיו הרב תכליתי שקיים במקום וגם בבריכות הטיפוליות ובחדר הכושר המונגש. מנהלת הסניף, דורית הימן ותושב העיר קרית שמונה – דני מלכה, יובילו את הסניף ויחברו את קהילת מתמודדי פרקינסון בגליל.

אייל לוי, מנכ”ל עמותת פרקינסון ישראל: “זהו יום חג עבורנו בו אנו מגשימים את המטרה לשמה אנו קיימים – לבנות קהילות בפריסה רחבה ככל שניתן שיתמכו בחולי פרקינסון. אנו מקימים בית למתמודדי הפרקינסיון בגליל המזרחי, בו יוכלו להתחבר לקהילת פרקינסון שמחבקת ותומכת. לא יכולנו לעשות זאת בלי האנשים המדהימים שפתחו לנו את הדלת ובראשם, בני בן-מובחר. יש לנו מעל 20 סניפים פעילים בארץ, אבל כאן יש את התשתיות הטובות ביותר.  הבריכה ההידרוטרפית, חדר הכושר המונגש, חללי טיפול ועוד – קומפלקס שנותן את כל המתקנים לצד שירותים טיפוליים. זה מפעל אדיר למען מי שזקוק לזה”.

יו”ר אשכול גליל מזרחי וראש מועצה אזורית מבואות החרמון, בני בן מובחר: “אנו ממשיכים להוביל את מהפכת השירותים לאנשים עם מוגבלויות וצרכים מיוחדים ולהקים במתחם אחד, כאן במבואות החרמון, רצף של מסגרות ושירותים טיפוליים ושיקומיים. עבורי זה מפעל חיים ואני מברך על פתיחת סניף “חרמונים” של עמותת פרקינסון ישראל שיתן בית לקהילת הפרקינסון ובני משפחותיהם”.

ראש העיר קרית שמונה, אביחי שטרן, וראש המועצה האזורית מבואות החרמון – בני בן מובחר, ברכו על הקמת הסניף והבטיחו לסייע להצלחתו.

אביחי שטרן נושא דברים לבאי הכנס