כדורגל: קרית שמונה מתרחקת מאירופה


עירוני קרית שמונה נחלה הפסד 2:1 ביתי במשחק מול מכבי פ”ת, שהדיחה אותה מהמקום הרביעי.

ערב מאכזב מאוד לעירוני קרית שמונה. הקבוצה של קובי רפואה קיוותה לזכות בניצחון על מכבי פ”ת, לשמור על המקום הרביעי ולפתוח פער של 4 נקודות ממנה ואולי גם לצמצם משהו מפער 6 הנקודות ממ.ס אשדוד השלישית בטבלה, אך משחק לא מוצלח שלה הוביל אותה להפסד 2:1 – שמעלה את מכבי פ”ת למקום הרביעי על חשבונה עם יתרון של שתי נקודות. נזכיר כי המקום הרביעי יוביל בתום העונה למוקדמות הליגה האירופאית, במידה ובגביע המדינה תזכה מכבי ת”א או מכבי חיפה.

אחרי פתיחה אנמית של המשחק מצד שתי הקבוצות מכבי פ”ת נכנסה לקצב גבוה וכבשה שני שערים בתוך 4 דקות: בדקה ה-22 ליאל עבאדה, החלוץ הכישרוני של הקבוצה ממלאבס, כבש שער מרהיב בבעיטה לעבר החיבורים מחוץ לרחבה, לאחר שהצליח להתל בשחקני ההגנה של קרית שמונה. בדקה ה-26 מסירת רוחב של ארמנדו קופר הגיעה למורגן פרייר, שממש לא היה פראייר ובעט לרשת והכפיל את יתרונה של מכבי פ”ת ל-0:2. במחצית השניה קרית שמונה נכנסה קצת לעניינים במחצית השניה. בדקה ה-61 הגבהת כדור של מוחמד שאקר פגשה את ראשו של רועי קהת, שנגח מתוך הרחבה לרשת של האורחת וצימק את התוצאה ל-2:1. עד לסיום המשחק קרית שמונה המשיכה ביוזמה התקפית, בדקה ה-90 מסירה מצוינת של יוג’ין האנסה מצאה את המגן המחליף, אמיר בן שמעון, שבעט מתוך הרחבה לעבר שערה של מכבי פ”ת, שלמזלה נהנתה מהצלה מצוינת של הקשר עמית מאיר מקו השער. קרית שמונה שלחה שחקנים רבים קדימה ומכבי פ”ת כמעט וניצלה זאת לשער עמוק בתוך בתוספת הזמן, אך המשקוף הפריד בין אבידל ארויו לכיבוש שער. בסיום, ניצחון 1:2 לזכות מכבי פ”ת.

הרכב עירוני קרית שמונה (בסוגריים המחליפים): דז’וגאס ברטקוש, דור אלו, עידן נחמיאס, אורי דהן, עידן נחמיאס, זיו מורגן (אמיר בן שמעון -73), יואב הופמייסטר (אדריאן רוצ’ט – 46), סקו טורה, רועי קהת, מוחמד שאקר (גיא בן לולו -87),עבדאללה חליחל (לוסיו מרינאו – 46) ויוג’ין האנסה 

לא היום שלהם. דז’וגאס ברטקוש, אורי דהן ועידן נחמיאס (צילום: פושקו)