פלאשים בגליל: אכן, חג שמח

פינת “פלאשים בגליל” עם האייטמים הספורטיבים המסקרנים שמחוץ למגרש כאן באתר.

תמונת השבוע: “שייח” חדש התגלה במרחב, עמית בן שמחון – בעבר כדורגלן מוכשר במחלקת הנוער של עירוני קרית שמונה. בן שמחון היה מראשוני התיירים הישראלים שהגיעו לדובאי – ומהר מאוד נכנס לאווירה. כשיחזור לארץ תחכה לו ארוחה מפנקת מתנת צ’יז פיצה במתחם “גן הצפון”.



מוצאי השבת שעברה, אולם “הפיס” בכפר בלום: למרות שהמשחק בין קבוצת הכדורסל של הפועל גליל עליון להפועל עפולה נערך ללא קהל, הנהלת הקבוצה לא ויתרה על מסורת הדלקת חנוכיה עם חסידי חב”ד בראשות הרב גרשון גליק. הפעם התכבד בהדלקת הנר איש העסקים, זוהר לבקוביץ’, בן קיבוץ דפנה, הנשיא החדש של הקבוצה.



שלישי האחרון, קיבוץ שניר. רגע אחרי שראה בשידור האינטרנטי את קבוצת הכדורסל של הפועל גליל עליון מנצחת את אליצור קרית אתא, חגג את הניצחון האוהד המושבע והשופט בדימוס, אלדד דיניסמן, בעשיית לביבות מטוגנות.



במועדון טריאתלון גליל עליון שמחים מאוד על החזרה לפעילות – ולאחר תקופה ארוכה זכו קבוצות הילדים והנוער לערב גיבוש מהנה ב”לייזר טאג”.



הכדורגלן הצפתי שחק דהאן נצפה בשבוע שעבר בקרבת נהר הירדן תופס מוזה ונהנה מהרגע.



יוזמה מבורכת של נשים מהגליל, היילי לוינסקי ושירי בן גל, פיתחו מוצר דיגיטלי חדיש שיקל על נשים המעוניינות להכניס לחייהן את הריצה. אשת יחסי הציבור, רעיה בלחסן מכפר בלום, עשתה פיילוט מוצלח ומצאה לנכון לפרגן.



דנית סבח-בוזורגי,
רופאה מקרית שמונה, חגגה יום הולדת. הבעל, אריאל בוזורגי – כדורגלן בדימוס וסוכן שחקנים בהווה, השקיע בנופש מפנק בצימר בגליל המערבי. מזל טוב !



בקבוצת הנוער של עירוני קרית שמונה חגגו את חג החנוכה בהדלקת חנוכיה ובחלוקת סופגניות. הרימו לחיים המאמן – אלון זיו, המנהלת המסורה ימית זהבי ומנהל המגרש המקצוען – כדורגלן העבר, גילי מיימון.



חמישי האחרון, רכס רמים. קבוצה צעירה בנפשה המשתייכת לעמותת ותיקי הגליל טיפסה עד לרכס רמים לטיול בחיק הטבע. אלופים !