פלאשים בגליל: הקסם שבנתינה

הפינה הכי פלאשית בגליל מפנה זרקור לעבר אלה שבחרו בנתינה ואהבה. 


תמונת השבוע: עפר מושקוביץ (פושקו) ממשגב עם – שדרן רדיו, צלם נופים וספורט ברמות הגבוהות ביותר, חקלאי פיקח ודובר הקיבוץ, מצא את עצמו לאחר הלילה הדרמטי מבחינה ביטחונית, נרתם לעזרתן של נשות המתפרה של משגב עם. ל”פושקו” היקר, שמעשיר את הגלריות שלנו בתמונות מאירועי ספורט נבחרים בגליל העליון מזמנו וממרצו, אנו מצדיעים, מודים ושמחים להעניק לו ארוחת פיצה מפנקת מתנת “צ’יז פיצה” – האיטלקיה החמה במתחם “גן הצפון”.



שבת שעברה, אי שם בגולן: הכדורגלן בר הלל – הנציג של קרית שמונה במרכז ההגנה של הפועל איכסל, ניצל את מזג האוויר המצוין לטיול שטח עם חברים טובים.



ראשון שעבר, תחנת הרכבת בחיפה: מאיר סויסה ואילן עזריה – בעבר צמד חמד בהתקפת הפועל קרית שמונה ובהווה מאמנים מסורים במחלקת הנוער של עירוני קרית שמונה, נצפו באנרגיה גבוהה בהמתנה לרכבת שתיקח אותם עד לאשקלון הדרומית, שם השתתפו בהשתלמות של איגוד מאמני הכדורגל.



אמצע השבוע, קרית שמונה: קבוצת הכדורגל של “ותיקי בניטה” קרית שמונה נרתמה לפעילות למען קשיי יום בקרית שמונה. המאמן זאביק זוויגי ומנהלי/שחקני הקבוצה, אליאב מלכה ואליעזר פרץ, הוכיחו שהם בכושר שיא מבחינה פיזית ומבחינת נתינה. שאפו !



כחלק מפרויקט תרומה לקהילה ושיפוץ ‘מרכז יום לקשיש’ בקרית שמונה, תרם ‘קואופרטיב הגליל העליון פרגולה לכניסה לבית הקשיש לרווחתם של הוותיקים, בשיתוף חברת דנ-פל שתרמו את לוחות הקירוי. לעבודה נרתמו בהתנדבות שני המסגרים המקסימים של הקואופרטיב אשר צפויים לסיים את העבודה השבוע. זו הישורת האחרונה בשיפוץ שכלל צביעה, ניקוי והחלפת רשתות על ידי עובדי הקואופרטיב במהלך השנה. כל הכבוד.



אמצע השבוע, עפולה: אריאל בוזורגי (משמאל) – כדורגלן כובש בדימוס וסוכן כדורגלנים מבטיח בהווה, הגיע יחד עם שותפו, זיו שטרנברג, לבירת העמק כדי לשדך לקבוצת הכדורגל של הפועל עפולה את הכדורגלן מרקו קוסיץ’, שאותו מכנים סוכניו “גלדיאטור” ומבטיחים שבקרוב מאוד יהיה שחקן מבוקש בליגת העל (צילום: מדיה הפועל עפולה)



גלית רדל ממו”פ צפון במכון המחקר מיגל, של החברה לפיתוח הגליל, התארחה בתכנית הבוקר של “פאולה וליאון” בקשת 12, עם מגוון זני אגס חדשים שטרם הגיעו למדף. המנחה ליאון רוזנברג ודנה גרוצקי שהגישה לצדו את התכנית, התפלאו וגם טעמו בשמחה מהמגוון הרחב המטופח על ידי חוקרי מו”פ צפון (מחקר ופיתוח) של החברה לפיתוח הגליל, אשר בקרוב יועברו לגידול חקלאי הגליל והגולן ויראו על המדפים בעוד שנתיים-שלוש.



ליאב יעקובסון אופנוען וותיק, ממטולה (השביעי מימין בתמונה), העורך מסעות אופנועים עם החבורה הגדולה של החברים הטובים מכל הארץ, שמח לפגוש במסע האופנועים האחרון לערבה התיכונה, גם את ח”כ הכנסת לשעבר מטעם הליכוד נאוה בוקר (במרכז הצילום) שגם השתתפה בתכנית הריאליטי ‘הישרדות’, לאחר שזו גיעה עם חבורת אופנוענים מכל רחבי הארץ.



מקבץ תל אביבים מקיבוץ עמיר: רז גל – סוכן הכדורסלנים הידוע, נצפה ביום רביעי האחרון יחד עם הבת רפאל, כשהם רכובים על אופניים והבריכה בקיבוץ לרגליהם.



חברו הטוב מילדות של רז גל –מאיר חנאי,  שעושה חיל כמאמן כושר וכשופט כדורסל בעיר הגדולה, סיפק מפגן עוצמה של סקי מים באגם הלאומי.

וזה כבר מאתמול, מהמעיין הכורדי בקרית שמונה, שם נצפו להם מכייפים חיים אוחנה (מימין) – החלוץ הפורה של קבוצת ותיקי עירוני קרית שמונה, אלי זפרני – יו”ר בית הקשיש בקרית שמונה וחברם אהרון שבות.